  • 71. Data: 2008-05-09 19:12:08
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > W ktorym miejscu cokolwiek pisalem o spekulantach? Masz goraczke?

    Zmierz najpierw sobie temperature. Kalizm podobno sie tak objawia.

    Sugerujesz, ze czlowiek zawyza koszty wysylki czyli spekuluje.
    Wg mnie ma prawo dowolnie wycenic swoj czas
    a ty masz prawo kupic lub nie.
    Inicjator watku popelnil blad a teraz pluje jadem dookola
    zamiast _poprosic_ sprzedajacego o anulowanie.
    Bilety na mecz to nie leki ratujace zycie jedynego producenta,
    zeby uzasadniona byla jakakolwiek ingerencja.

    M.

  • 72. Data: 2008-05-09 19:30:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 9 May 2008 21:12:08 +0200, Marek K napisał(a):

    > Sugerujesz, ze czlowiek zawyza koszty wysylki czyli spekuluje.

    Jeszcze raz sie pytam - w ktorym miejscu napisalem, ze spekuluje???

    > Wg mnie ma prawo dowolnie wycenic swoj czas

    Oczywiscie. Natomiast towar wycenil na 650zl.
    I za taka cene zostal on kupiony. Natomiast z oferty transportu za 2500
    kupujacy juz nie musi korzystac.

    > a ty masz prawo kupic lub nie.
    > Inicjator watku popelnil blad a teraz pluje jadem dookola
    > zamiast _poprosic_ sprzedajacego o anulowanie.

    Nie popelnil zadnego bledu. Kupil towar za cene jaka oferowal sprzedawca.
    A teraz sprzedawca ma obowiazek mu ten towar wydac

    --
    KRZYZAK

  • 73. Data: 2008-05-09 19:41:51
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jeszcze raz sie pytam - w ktorym miejscu napisalem, ze spekuluje???

    Caly czas o tym piszesz tylko nie uzywasz slowa "spekulacja" i "spekulant".
    Nazwanie prawidlowo zakloca twoje procesy myslowe ?

    > Oczywiscie. Natomiast towar wycenil na 650zl.
    > I za taka cene zostal on kupiony. Natomiast z oferty transportu za
    > 2500 kupujacy juz nie musi korzystac.

    Oferta obejmowala cene towaru razem z kosztem transportu.
    Nie bylo innego wyboru. Mogl nie licytowac.

    > Nie popelnil zadnego bledu. Kupil towar za cene jaka oferowal
    > sprzedawca. A teraz sprzedawca ma obowiazek mu ten towar wydac

    Popelnil, bo sam sie przyznal do niego
    - nie doczytal o kosztach i warunkach dostawy.
    Moze zamiast sie pienic zacznij czytac ze zrozumieniem caly watek ?

    M.

  • 74. Data: 2008-05-09 20:19:33
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > I za taka cene zostal on kupiony. Natomiast z oferty transportu za 2500
    > kupujacy juz nie musi korzystac.

    na aukcjach jest koszt przesylki, a nie koszt transportu.

    http://allegro.pl/help_item.php?item=1383

    wiec przygotowanie przedmiotu do tranportu moze kosztowac tyle,
    na ile wyceni to sprzedajacy.

    ja bym tak drogocenny bilet, wrecz opakowal w sterylna prozniowa koperte
    i zlozyl w platnym depozycie bankowym.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 75. Data: 2008-05-09 20:51:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 9 May 2008 21:41:51 +0200, Marek K napisał(a):

    > Caly czas o tym piszesz tylko nie uzywasz slowa "spekulacja" i "spekulant".
    > Nazwanie prawidlowo zakloca twoje procesy myslowe ?

    Ja tylko stwierdzam fakt. Sprzedawca sprzedaje bilet o wartosci 650zl za
    ponad 3 tys.
    Ty to nazywasz spekulacja.

    > Oferta obejmowala cene towaru razem z kosztem transportu.
    > Nie bylo innego wyboru. Mogl nie licytowac.

    Towar byl wyceniony na 650zl. I za taka cene zostal zakupiony.
    Teraz jest wlasnoscia kupujacego. Z oferty przesylki nie musi korzystac.
    Sprzedajacy ma obowiazek towar wydac. I finito.

    --
    KRZYZAK

  • 76. Data: 2008-05-09 20:54:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 09 May 2008 22:19:33 +0200, rezist.com napisał(a):

    > wiec przygotowanie przedmiotu do tranportu moze kosztowac tyle,
    > na ile wyceni to sprzedajacy.

    Oczywiscie, ze moze. Moze sobie nawet wycenic na 10tys. Ale ja nie musze za
    to placic.

    --
    KRZYZAK

  • 77. Data: 2008-05-09 21:11:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    GooRe wrote:
    > No racja i raczej nikt nie twierdzi ze sprzedajacy to fajny kolo ;-),
    > ale kupujacy wiedzial co robi, a szuka ...
    >
    > chyba sam nie wie czego.
    >
    > Takie alternatywne "paserstwo", albo trafila kosa na kamien :>.

    sugerujesz że kupił je od złodzieja, tak?

  • 78. Data: 2008-05-09 21:14:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jeszcze raz sie pytam - w ktorym miejscu napisalem, ze spekuluje???

    > Oczywiscie. Natomiast towar wycenil na 650zl.
    > I za taka cene zostal on kupiony. Natomiast z oferty transportu za
    > 2500 kupujacy juz nie musi korzystac.

    musi bo sprzedający sie nei godzi na odbió bezpośredni i koniec.

    chchesz ingerować w wolność kształtowania umów?

  • 79. Data: 2008-05-09 21:17:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > O kosztach napisał, ale z tym naciaganiem to przegiąłeś, bo to on
    > próbuje kantować tak naprawde.

    ale nikt kupującego nie zmuszał do zakupu. A kto nie czyta umów i ofert jest
    sam sobie winny

  • 80. Data: 2008-05-09 21:41:04
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > musi bo sprzedający sie nei godzi na odbió bezpośredni i koniec.
    >
    > chchesz ingerować w wolność kształtowania umów?

    rzecz w tym , że się godzi :). Po wyslaniu @ , napisał " oczywiście odbiór
    osobisty jest możliwy, zaraz po otrzymaniu biletów od organizatora cena za 2
    bilety 3200zł " :)

    Pozdrawiam

    Aman