  • 21. Data: 2008-06-20 21:06:32
    Temat: Re: Czy 12-to tygodniowy plemnik to już człowiek?
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Oczywiście, że tak.
    > Ale jak widzisz są tacy - to nie żart - którzy próbują wmawiać innym, że
    > nastolatki popełniają czyn zabroniony jak się namiętnie całują, pieszczą
    > czy - o zgrozo! to już zbrodnia - współżyją ze sobą.

    durniów u nas nie brakuje, tylko zastanawia mnie jedno, ostatnio była jakaś
    debata w TV na ten temat, i głupie feministki posiłkowały się taką bzdurą,
    ale nikt tym bzdurom nie zaprzeczył, nie skorygował, czyżby jakaś cenzura?

  • 22. Data: 2008-06-20 21:12:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Im nie. Ale w takim razie trzeba ukarać ich rodziców.

    ROTFL

  • 23. Data: 2008-06-20 22:05:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Nie. Zasięgałem opinii u doktora prawa.

    Jaaaaaaaaaaaaasne.

    > Nie dla mnie, ale zawsze mógłbyś chociaż tam zacząć :)

    Ale jesteś głupi...

    > Nie. Kodeks stwierdza, że czynem karalnym jest czynność seksualna z
    > małoletnim podjęta przez osobę, która skończyła 17 lat.

    KK stwierdza, że wymienione w nim czyny zabronione mogą być karalne - z
    pewnymi zastrzeżeniami m.in. dotyczącymi wieku sprawcy.

    Dla ciebie to zbyt skomplikowane.

    > Widzę, że zaparowała Ci szklana kula albo za blisko niej jakiś kwas
    > gotowałeś.

    To ty masz urojonych "doktorów prawa"...

  • 24. Data: 2008-06-20 22:33:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > ROTFL

    Prawda, że śmieszne?

    No ale tak to jest jak ktoś sobie wymyśla, że seks nastolatków to czyn
    zabroniony.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 25. Data: 2008-06-20 22:36:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    [..]
    > Ale jesteś głupi...

    Za blisko mieszkasz piaskownicy i jeszcze nie wyrosłeś?

    > KK stwierdza, że wymienione w nim czyny zabronione mogą być karalne - z
    > pewnymi zastrzeżeniami m.in. dotyczącymi wieku sprawcy.
    > Dla ciebie to zbyt skomplikowane.

    Nie, dla Ciebie.
    Ciągle nie pojmujesz - czy raczej nie chcesz pojąć - że art. 200 , nie
    powstał dlatego, że sam w sobie seks dwójki nastolatków jest "be", tylko
    po to by chronić takich nastolatków przed wykorzystaniem przez dorosłych.
    I wszystko byłoby na temat gdybyś potrafił to pojąć, no ale cóż...

    > To ty masz urojonych "doktorów prawa"...

    Wymień albo wyczyść tą szklaną kulę.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 26. Data: 2008-06-20 22:43:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Prawda, że śmieszne?
    >
    > No ale tak to jest jak ktoś sobie wymyśla, że seks nastolatków to czyn
    > zabroniony.

    Miej pretensje to posłów, że zakazali.

  • 27. Data: 2008-06-20 22:50:14
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > Ty przeczytaj co ja napisałem jeszcze raz a co konsekwentnie próbujesz
    > ignorować.

    Ależ ja nie ignoruję Twojego zdania, które powtarzasz w kółko.
    Przeciwnie, tłumaczę cierpliwie dlaczego się mylisz -- bo mieszasz
    pojęcia: czyn zabroniony, przestepstwo oraz zasady odpowiedzialności
    i na tej podstawie wysnuwasz błędne wnioski.

    > Właśnie o to chodzi, że nie jest to ani "be" ani nie jest to czyn
    > zabroniony.

    Chodzi o to, że jest to czyn zabroniony, czyli czyn opisany
    w ustawie karnej. Za czyn zabroniony popełniony przez nieletniego
    (z wyj. określnymi w Art. 10 § 2) nie grozi mu odpowiedzialność karna.
    Natomiast w przypadku, gdy czyn ten _jest_ przestępstwem, mają
    zastosowanie przepisy innej ustawy -- Ustawy o postępowaniu
    w sprawach nieletnich (odpowiedzialność z KK wyłącza Art.10 § 1).

    > Cieszę się, że w tym się zgadzamy.

    Ja też sie cieszę, że nareszcie zmieniłeś zdanie. Prokurator nie mógł
    stwierdzić inaczej -- ciaża bez obcowania płciowego jest mało
    prawdopodobna ;-), a dziewczyna nie miała 15 lat.

    Krystian

  • 28. Data: 2008-06-20 22:55:12
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > pojęcia: czyn zabroniony, przestepstwo oraz zasady odpowiedzialności
    > i na tej podstawie wysnuwasz błędne wnioski.

    Ależ nie mieszam. Uwziąłeś się na to i przyczepiłeś jak rzep psiego
    ogona choć już od paru postów jestem purystą jak sobie życzysz.

    > Chodzi o to, że jest to czyn zabroniony, czyli czyn opisany
    > w ustawie karnej. Za czyn zabroniony popełniony przez nieletniego

    Nie. Art. 200 opisuje kontakt seksualne DOROSŁEGO i MAŁOLETNIEGO.
    Zgadza się czy nie?
    Ty masz omamy i widzisz tam dwóch małolatów czy ja widząc tam DOROSŁEGO
    I MAŁOLETNIEGO?

    > Ja też sie cieszę, że nareszcie zmieniłeś zdanie.

    A to skąd sobie wydumałeś?

    > Prokurator nie mógł stwierdzić inaczej -- ciaża bez obcowania
    > płciowego jest mało prawdopodobna ;-), a dziewczyna nie miała 15 lat.

    Tylko, że obcowanie płciowe 14 latka i 15 latka NIE JEST czynem zabronionym.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 29. Data: 2008-06-20 23:07:17
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

> [...]

    > Zgadza się czy nie?
    > Ty masz omamy i widzisz tam dwóch małolatów czy ja widząc tam DOROSŁEGO I

    W opisie czynu z art. 200 nie ma nic o wieku sprawcy, więc omamy ma ten,
    kto widzi tam COŚ na ten temat ;-)

    > A to skąd sobie wydumałeś?

    No napisałeś, że cieszysz sie, że się zgadzamy po tym, co napisałem
    o stwierdzeniu faktu czynu zabronionego przez prokuratora.

    > Tylko, że obcowanie płciowe 14 latka i 15 latka NIE JEST czynem
    > zabronionym.

    Jest, _bo_ odpowiada opisowi Art. 200 - jedna z osób nie ma 15 lat.

    A przy okazji: czy np. obcowanie płciowe 4 latka i 16 latka jest Twoim
    zdaniem czynem zabronionym? ;-)

    Krystian

  • 30. Data: 2008-06-20 23:26:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krystian Zaczyk napisał:
    > W opisie czynu z art. 200 nie ma nic o wieku sprawcy, więc omamy ma ten,
    > kto widzi tam COŚ na ten temat ;-)

    Jest w art. 10.
    Właśnie problem w tym, że nie widzisz całości.

    > Jest, _bo_ odpowiada opisowi Art. 200 - jedna z osób nie ma 15 lat.

    Nie jest bo OBIE osoby muszą odpowiadać opisowi zawartemu w kodeksie.

    > A przy okazji: czy np. obcowanie płciowe 4 latka i 16 latka jest Twoim
    > zdaniem czynem zabronionym? ;-)

    Nie jest.

    pozdrawiam
    Arek