  • 21. Data: 2024-09-27 17:32:50
    Temat: Re: Ciekawostka parkingowa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 17:20, Shrek pisze:
    > No to w końcu uzyskaliśmy twoje stanowisko- samochody zaparkowane na
    > górce w czasie powodzi są ważniejsze niż nocne wyścigi po mieście.

    A mogli z tej górki z Wrocławia jechać na aleje do Warszawy walczyć z
    wyścigami i zadowoliliby Shreka nawet.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 22. Data: 2024-09-27 17:43:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 17:26, J.F pisze:

    > No cóż, za PRL sie mówiło "państwo policyjne to takie, gdzie policjant
    > zarabia więcej od nauczyciela", ale chyba się zmieniło.
    > Zarabia więcej, komu się nie podoba, ten może przestać pierdzieć w
    > stołek i zatrudnić się w Policji :-P

    I analogicznie jak się komuś w policji nie podoba to niech zostanie
    informatykiem, cieślą zbrojarskim albo kulczykiem:P

    > Na razie jak widać - wakaty są, a chętnych mało.

    Bo trzeba na łeb upaść żeby tam iść. Cała ta organizacjia opiera się na
    tym, że masz ślepo słuchać kolesia nad tobą, który jest nad tobą bo był
    bardziej bezwzględny od innych kolesi.

    > Jak pisalismy przy imigrantach - normalnie to rynek załatwia,
    > zarobkami :-)

    Bo ja wiem - lekarzy brakuje mimo że zarabiają dobrze:P

    > No i mają inne zadania, ważniejsze :-)

    > Ale google twierdzi, że
    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-zwal
    czanie-nielegalnych-wyscigow-duza-akcja-policji-st77
    58094

    To już poł roku będzie... Oni się co sobotę ścigają i wcale się z tym
    nie kryją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-09-27 18:28:10
    Od: "Henryk Hajdan (N)" <h...@g...com>

    W dniu 2024-09-27 o 17:15, Shrek pisze:

    > Przecież wiesz, że nie o parkowanie chodzi;)

    > A i wtedy banany się będą po nocach ścigać, co najwyżej dokręcą śrubę
    > zwykłym obywatelom.

    Wtedy będzie im gorzej, bo jak gdzieś zaczną się gromadzić, przyjdzie
    patrol pieszy i ci będą wiedzieć, że jak coś to wezwą kolegów którzy są
    niedaleko, a nie dwie dzielnice dalej.

  • 24. Data: 2024-09-27 18:30:00
    Od: "Henryk Hajdan (N)" <h...@g...com>

    W dniu 2024-09-24 o 20:00, Shrek pisze:
    > https://www.facebook.com/photo.php?
    > fbid=10161464170054137&set=a.419812939136&type=3&ref
    =embed_post

    > Mnóstwo nieprawidłowo zaparkowanych samochodów. Policji tym razem nie
    > było;)

    Jest tam jakiś monitoring? W CZK to widzieli?

  • 25. Data: 2024-09-27 18:44:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 17:43:59 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Bo trzeba na łeb upaść żeby tam iść. Cała ta organizacjia opiera się na
    > tym, że masz ślepo słuchać kolesia nad tobą, który jest nad tobą bo był

    No i tu wracamy do podstaw ekonomii - ile musieliby ci zaoferować,
    żebyś zechciał policjantem zostać ? :-)

    Ale nie muszą aż tyle, jeśli znajdą tanszych chętnych :-)

    > Bo ja wiem - lekarzy brakuje mimo że zarabiają dobrze:P

    Minister limity studentów wyznacza, a paszportów nie zabiera :-)

    ale chyba juz jest konkurencja na prywatnych uczelniach.

    czanie-nielegalnych-wyscigow-duza-akcja-policji-st77
    58094

    > To już poł roku będzie... Oni się co sobotę ścigają i wcale się z tym
    > nie kryją.

    I co sobotę blokują jakąs warszawską arterię?
    Toż przecież nawet przypadkiem policja się napatoczy ...

    J.

  • 26. Data: 2024-09-27 19:02:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 18:44, J.F pisze:

    > No i tu wracamy do podstaw ekonomii - ile musieliby ci zaoferować,
    > żebyś zechciał policjantem zostać ? :-)

    Nie stać ich:P

    > Ale nie muszą aż tyle, jeśli znajdą tanszych chętnych :-)

    No właśnie.

    czanie-nielegalnych-wyscigow-duza-akcja-policji-st77
    58094

    > I co sobotę blokują jakąs warszawską arterię?

    Blokować pewnie nie, chyba że się jebną:P

    > Toż przecież nawet przypadkiem policja się napatoczy ...

    No widzisz - ale na bananków są za ciency. Są w sam raz na wystawianie
    wezwań za parkowanie na górce w czasie powodzi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2024-09-27 19:03:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 18:28, Henryk Hajdan (N) pisze:

    > Wtedy będzie im gorzej, bo jak gdzieś zaczną się gromadzić, przyjdzie
    > patrol pieszy i ci będą wiedzieć, że jak coś to wezwą kolegów którzy są
    > niedaleko, a nie dwie dzielnice dalej.

    To tak jak z moto. Nie wolna szukać bo jak będą wiedzieć że szukasz to
    schowają:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2024-09-27 19:09:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 18:30, Henryk Hajdan (N) pisze:

    > Jest tam jakiś monitoring? W CZK to widzieli?

    W CZK to niekoniecznie ale w jakiejś gdace to 100%. Ale co to dyżurnego
    obchodzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2024-09-28 10:58:59
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-27 o 12:13, Krzysztof 'kw1618' pisze:

> [...]
    > dodatkowo KRP w swoim rejonie ruch drogowy 2-3 patrole
    > i KSP wysyła 10 patroli na cały garnizon to takie wyliczenia idealistyczne.

    Skoro pracodawcy PL są na drugim miejscu w UE od względem czasu
    poświęcanego na papierkologię/rozliczanie podatecków itd, może i w
    policji jest podobnie? Za dużo biurowych i za mało patrolujących.

    W PL procentowo niby policajow nieco mniej niż średnia łunijna.
    https://tinyurl.com/hf9azj7y

  • 30. Data: 2024-09-28 13:48:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2024 o 10:58, alojzy nieborak pisze:

    > Skoro pracodawcy PL są na drugim miejscu w UE od względem czasu
    > poświęcanego na papierkologię/rozliczanie podatecków itd, może i w
    > policji jest podobnie? Za dużo biurowych i za mało patrolujących.

    A wcale bo nie. Gdyby mieli dość papierowej roboty, to przecież by nie
    wystawiali wezwań za stanie na górce w czasie powodzi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!