  • 1. Data: 2024-09-24 20:00:16
    Temat: Ciekawostka parkingowa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101614641700
    54137&set=a.419812939136&type=3&ref=embed_post

    Mnóstwo nieprawidłowo zaparkowanych samochodów. Policji tym razem nie było;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-09-24 23:53:34
    Temat: Re: Ciekawostka parkingowa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.09.2024 o 20:00, Shrek pisze:
    > Mnóstwo nieprawidłowo zaparkowanych samochodów. Policji tym razem nie było;)

    Kraj tonie w powodzi i są ważniejsze sprawy pewnie. po za tym nie
    wykluczone, że organizatorzy nie zaprosili Policji, to i ta ne
    przyjechała. :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-09-25 06:28:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kraj tonie w powodzi i są ważniejsze sprawy pewnie. po za tym nie
    > wykluczone, że organizatorzy nie zaprosili Policji, to i ta ne
    > przyjechała. :-)

    Gorzej - ja jestem przekonany że parę osob w jakiś sposob powiązanych z
    policją to tam było...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-09-25 14:18:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Kraj tonie w powodzi i są ważniejsze sprawy pewnie. po za tym nie
    > wykluczone, że organizatorzy nie zaprosili Policji, to i ta ne przyjechała.

    Policja z braku mocy lub rozleniwienia (wybierz sobie) nie kontroluje i
    nie jest tam gdzie jest potrzebna w sobotę WIECZOREM

    Oni robią łapanki na pijanych w poniedziałek rano w godzinach pracy.

  • 5. Data: 2024-09-25 19:10:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2024 o 14:18, _Master_ pisze:

    > Policja z braku mocy

    Już nie przesadzajmy że nie są w stanie wyśledzić kilkudziesięciu
    głośnych samochodów, które ustawiają zbierają się ze dwie godziny przed
    aferą w te same dni i w raptem niskich kilkunastu lokalizacjach.

    Ok - policja to nie są tytany intelektu ale nie róbmy z nich
    upośledzonych w stopniu znacznym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!