  • 71. Data: 2024-09-27 13:01:36
    Temat: Re: Blokowanie dezinformacji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 12:29:28 +0200, Kviat wrote:

    > Prawdopodobnie... LOL

    A bo to wiesz, jakie możliwości technologiczne ma tajny sektor ? :-)

    Na szczęscie nie widzę obecnie sensownych możliwości dla takich chipów

    J.

  • 72. Data: 2024-09-27 13:10:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 27-09-2024 o 12:29, Kviat pisze:

    > Prawdopodobnie... LOL

    prawdopodobnie, bo nikogo rozsądnego to nie interesuje, więc nie
    zagłębia się w zagadnienie. Ma to takie znaczenie jak ból glowy żaby na
    rozrodczość kangurów. Więc wymachiwanie idiotycznym argumentem, którego
    nawet nikomu o zdrowych zmysłach nie chce się badać, bo są rzeczy
    istotniejsze niż jakieś absurdalne rzeczy. Czy są możliwe, w zasadzie
    chyba nie, ale moze ktoś coś takiego opracował, więc z drugiej strony
    zajmowanie jednoznacznego stanowiska w rzeczy, której się nie zna od
    podstaw nie jest rozsądnym. Może badałeś i wiesz, że to niemożliwe i
    może masz rację, ale większości osób to po prostu nie interesuje, bo na
    razie widzą istotniejsze zagrożenia, więc co za różnica?
    --
    http://zrzeda.pl

  • 73. Data: 2024-09-27 15:11:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 12:27:57 +0200, Kviat wrote:

    > Chcesz zlikwidować policję i w zamian tworzyć naziolskie bojówki?

    Nie chce likwidować policji.
    Ale jeśli nie daje rady, to co zrobić?

    > Skąd wiesz? Może wyglądam bardziej aryjsko od ciebie i po imigrantach
    > naziole zabiorą się najpierw za ciebie?

    Ja policję mam tu na myśli.

    Zatrudnisz więcej, każesz pałować imigrantów, imigranci znikną, a
    policjanci zostaną :-)

    > Policja powinna ludziom wpierdol spuszczać profilaktycznie?
    > Może tobie za te głupie pomysły i popieranie nazioli powinna?

    Jeśli problemem są gwałty zbiorowe, to gdzies ta grupa musi musi na
    kobiety czekac.

    I co - postawić przy kazdej grupce po policjancie i niech pilnuje?

    Bo alternatywnie, to można grupie profilaktycznie wp* spuścić, będą
    wieczory w domach spędzać, to nie będzą napadać na kobiety :-)

    J.

  • 74. Data: 2024-09-27 16:52:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 10:53, Kviat pisze:

    > Czy chipy w szczepionkach, to fejknius, czy nie?

    NIe zmieniaj tematu. Czy post o tym że jest powódź, służby sobie średnio
    radzą i bywają szabrownicy to fejkniujs czy nie fejknius? Bo 6 kulsonów
    wpadło do autora tego fejknusa i nawet k.o.mendant się na temat jego
    winy wypowiedział, a potem go puścili wolno.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2024-09-27 17:03:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 10:26, J.F pisze:

    > Ale nawet, jeśli są tylko nieuzbrojeni, to czy uzasadnia to
    > aresztowanie tego, kto takie plotki rozsiewa ?

    Aresztowany nie był.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 76. Data: 2024-09-27 17:06:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 07:49, PD pisze:

    > Idąc tym tropem, może zlikwidujmy policję i wymiar sprawidliwości? Bo to
    > wymusza na przestępcach likwidowanie niewygodnych świadków. Ile to
    > nieszczęść przez to.

    Tylko, że bez tego pewnie by zginęło więcej.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 77. Data: 2024-09-27 17:07:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 11:49, J.F pisze:

    > A tymczasem źle się dzieje w państwie szwedzkim
    > https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C985110%2Cszwed
    zka-profesor-dowiodla-ze-wiekszosc-gwaltow-dokonuja-
    imigranci-zajela

    > "Prof. medycyny Kristina Sundquist z Uniwersytetu w Lund jest
    > podejrzana o złamanie etyki w związku z badaniami, w których dowiodła,
    > że większość gwałtów dokonują imigranci. Prokuratura wszczęła w jej
    > sprawie śledztwo. Współautor badania, Ardavan Khoshnood, w rozmowie z
    > PAP tłumaczy, że naukowcy wcześniej nie przeprowadzali takich analiz,
    > bo "nie chcieli być posądzani o ksenofobię".

    I tak powstają badania, że mimo że 15% migrantów jest odpowiedzialnych
    za 60% gwałtów to migracje wpływają na zmniejszenie przestępczości:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2024-09-27 17:09:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 15:11, J.F pisze:

    > Nie chce likwidować policji.
    > Ale jeśli nie daje rady, to co zrobić?

    W twoim przypadku to nadstawiąc drugi policzek. A jakbyś był kobietą to
    zawsze możesz wcześniej uwieść migranta, wtedy będzie seks a nie gwałt:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2024-09-27 17:44:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 17:03:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Aresztowany nie był.

    A zatrzymanie uzasadnia?

    I kto go tam kazał zatrzymać - policja sama na to wpadła, czy
    prokurator kazał?

    Prokurator najwyrażniej wniosku o areszt nie złożył, ale ciekawe czy
    nie miał ochoty.
    Nie obawiał się o "prawidłowy przebieg postępowania" ?

    J.

  • 80. Data: 2024-09-27 17:52:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2024 o 17:44, J.F pisze:

    > A zatrzymanie uzasadnia?
    >
    > I kto go tam kazał zatrzymać - policja sama na to wpadła, czy
    > prokurator kazał?

    A ja ci mówię, że komuś się popierdoliło z tym kolesiem w mundurze od
    dezinformacji na wałach i stąd pierdolenie o dezinformacji:P Bo
    logicznie to się tego po prostu nie da wytłumaczyć. Ze Stachowiakiem też
    się im popierdoliło i nie tego zgarnęli... Wychodzi na to że jak masz
    pecha i się komuś coś popierdli to będą szli w zaparte... To tak a propo
    stawiana zarzutów z dupy. Kulson prędzej niewinnego wrobi niż się
    przyzna się mu się głupio pojebało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!