  • 61. Data: 2024-09-27 07:49:38
    Temat: Re: Blokowanie dezinformacji
    Od: PD <p...@g...pl>

    > To jest bardzo zły kierunek moim zdaniem. Zły, bo wymusi na imigrantach
    > organizacje bojówek, które będą ich chronić. To wcześniej, czy później
    > doprowadzi do jakiegoś nieszczęścia. Zwłaszcza, że tego typu bojówki
    > maja silną tendencje do "wykazania się" i w braku odpowiedniego
    > przeciwnika mogą dokonać napaści na przypadkowe grupy "przeciwnika". To
    > może dość szybko doprowadzić do niekontrolowanego rozkręcenia się "akcji".

    Idąc tym tropem, może zlikwidujmy policję i wymiar sprawidliwości? Bo to
    wymusza na przestępcach likwidowanie niewygodnych świadków. Ile to
    nieszczęść przez to.

    PD

  • 62. Data: 2024-09-27 10:12:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 07:45:15 +0200, PD wrote:

    > Julki uzbrojone w transparent "to jest wojna".

    A potem będą narzekać, ze je gwałcą?
    Czy będą chodzic grupami i się bronić ?

    > Ostatnio takie pomysły mieli chcący wszystkich szczepić. Ale dla Ciebie
    > wyznacznikiem naziolstwa nie są czyny tylko miejsce przebywania w dniu
    > 11.11 koło godz. 14-tej.

    No nie wiem, nie wiem ...

    J.

  • 63. Data: 2024-09-27 10:26:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 00:03:46 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tu mogę pomóc. czepimy się tej informacji o uzbrojonych bandach
    > szabrownikach, jeśli oni faktycznie są może być informacją. Ale jeśli
    > ich nie ma. to fejk.

    O tych szabrownikach mówi wielu ludzi, ale ile w tym prawdy ... no
    musi prawda, skoro sam Premier mówi :-)

    Ba, kulsony jakiś złapali.
    Tylko na ile oni zagrażają zalanym, a na ile plądrują pustostany ...

    > Być może są, tylko służby nie dostrzegają
    > zagrożenia. Być może ich nie ma, ale sam twórca nadział się na jakiegoś
    > idiotę z przedmiotem przypominającym broń i mu się na tej jednostkowej
    > sytuacji wydaje, że wszędzie są. Boję się, że czasem nawet Ty będziesz
    > miał problem z rozróżnieniem.

    Ale nawet, jeśli są tylko nieuzbrojeni, to czy uzasadnia to
    aresztowanie tego, kto takie plotki rozsiewa ?

    J.

  • 64. Data: 2024-09-27 10:50:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Sep 2024 22:57:34 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > Bo przecież, być może, w przyszłości, zechcą wsadzić cię do obozu
    > koncentracyjnego.
    > Może nieładne i niewłaściwe, ale skuteczne.

    A kto potem spuści tym trzecim?

    Czyli co - nic nie robimy, kobiety niech nie spacerują same po
    ulicach. W muzułmanskich krajach gwałtów nie ma :-)

    Mam jeszcze pare innych pomysłów :-)

    P.S. ciut przed rokiem 2000 widziałem w Niemczech "Frauenparkplatz",
    czyli miejsce parkingowe dla kobiet.
    Juz zacząłem chihotać, ze jakieś szersze czy co, ale sie okazało,
    że są oświetlone, blizej wejscia do budynku, bo już wtedy zdarzało się
    dużo gwałtów. Chyba jeszcze nie zbiorowych.

    J.

  • 65. Data: 2024-09-27 10:53:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.09.2024 o 06:13, Shrek pisze:

    > Post tego gościa był fejkniusem czy nie?

    Czy chipy w szczepionkach, to fejknius, czy nie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 66. Data: 2024-09-27 10:59:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.09.2024 o 10:50, J.F pisze:

    > A kto potem spuści tym trzecim?

    Czyli zrozumiałeś absurd tego pomysłu, czy jeszcze nie?

    > Czyli co - nic nie robimy,

    Po chuj płacimy podatki i utrzymujemy policję?
    Powinni zająć się zarówno tymi naziolskimi patrolami, jak i tymi, którzy
    wzywają do ich tworzenia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 67. Data: 2024-09-27 11:49:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 10:59:56 +0200, Kviat wrote:

    > Czyli zrozumiałeś absurd tego pomysłu, czy jeszcze nie?

    > Po chuj płacimy podatki i utrzymujemy policję?

    A zrozumiałes bezsens swojego pomysłu?
    Najpierw będą pałować imigrantów, a potem ciebie :-)

    > Powinni zająć się zarówno tymi naziolskimi patrolami, jak i tymi, którzy
    > wzywają do ich tworzenia.

    A imigrantami nie?

    Ale jak policja nie reaguje, nie chce, nie potrafi ... to obywateli,
    którzy o tym mówią jednak powinni zamykać?
    Czy dopiero, jak zaczną wzywać do tworzenia patroli obywatelskich?

    A tymczasem źle się dzieje w państwie szwedzkim
    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C985110%2Cszwed
    zka-profesor-dowiodla-ze-wiekszosc-gwaltow-dokonuja-
    imigranci-zajela

    "Prof. medycyny Kristina Sundquist z Uniwersytetu w Lund jest
    podejrzana o złamanie etyki w związku z badaniami, w których dowiodła,
    że większość gwałtów dokonują imigranci. Prokuratura wszczęła w jej
    sprawie śledztwo. Współautor badania, Ardavan Khoshnood, w rozmowie z
    PAP tłumaczy, że naukowcy wcześniej nie przeprowadzali takich analiz,
    bo "nie chcieli być posądzani o ksenofobię".

    Wiosną tego roku zespół prof. Sundquist opublikował wyniki badań na
    podstawie ponad 3 tys. wyroków sądowych, z których wynika, że prawie
    60 proc. wszystkich osób skazanych w Szwecji za gwałt w latach
    2000-2015 miało obce pochodzenie.

    Praca poza nielicznymi wyjątkami nie została omówiona w głównych
    szwedzkich mediach, ale wzbudziła kontrowersje w środowisku naukowym.

    Na skutek skargi doktorantki z Uniwersytetu w Goeteborgu sprawa
    trafiła do prokuratury, która najpierw odmówiła wszczęcia
    postępowania, a ostatnio na wniosek Izby Odwoławczej ds. Etyki Badań
    Naukowych (ONEP) wszczęła śledztwo. Badacze podejrzani są o złamanie
    ustawy o etyce badań naukowych, gdyż według śledczych, nie posiadali
    zezwolenia na analizę "wrażliwych danych"."

    Taa, pierwsze zło, to oczywiscie ta odmowa, jak tak można pozwolić
    badać co się komu podoba :-)

    Ale przepisy o ochronie danych, to chyba mamy podobne.

    J.

  • 68. Data: 2024-09-27 11:53:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Sep 2024 10:53:46 +0200, Kviat wrote:

    > Czy chipy w szczepionkach, to fejknius, czy nie?

    Na razie prawdopodobnie tak - nie mamy takiej technologii,
    aby umieszczać "chipy" w szczepionkach, poza oczywiscie mRNA.

    Ale co - tzn że zadnych uzbrojonych szabrowników nie było?
    Patrolujesz tam, to wiesz ?

    Czy szabrownicy byli, ale nieuzbrojeni?

    J.

  • 69. Data: 2024-09-27 12:27:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.09.2024 o 11:49, J.F pisze:

    > A zrozumiałes bezsens swojego pomysłu?

    Chcesz zlikwidować policję i w zamian tworzyć naziolskie bojówki?

    > Najpierw będą pałować imigrantów, a potem ciebie :-)

    Skąd wiesz? Może wyglądam bardziej aryjsko od ciebie i po imigrantach
    naziole zabiorą się najpierw za ciebie?

    > A imigrantami nie?

    Policja powinna ludziom wpierdol spuszczać profilaktycznie?
    Może tobie za te głupie pomysły i popieranie nazioli powinna?

    Powrotu do zdrowia życze.
    Piotr

  • 70. Data: 2024-09-27 12:29:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>