  • 41. Data: 2024-09-26 16:28:46
    Temat: Re: Blokowanie dezinformacji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Sep 2024 15:53:33 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie wiem. Pytam. Jak się patrzy na ten artykuł, to jedno do drugiego
    > średnio pasuje. Ale może po prostu nie mamy stosownej wiedzy.

    Nie mamy.
    Ale cos tam jednak wiemy, że np policja i prokuratura jakoś nie
    chciały zarzucic nic poważnego.

    Ba - nic nie zarzuciły, skoro przesłuchali jako świadka?

    Więc po co ta akcja?

    J.

  • 42. Data: 2024-09-26 17:52:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 14:10, J.F pisze:

    > poprzedniej 97,

    > szczegolnie np. "ludzie boją się wyjsc z psami".
    > No może się naprawde boją. Choćby tylko w częsci.

    Może się boją, może nie - to nie jest powód zeby 6 chłopa wysyłać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2024-09-26 17:52:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 11:20, Kviat pisze:

    > Chyba tego nie przemyślałeś, albo znowu coś ci się pomyliło.

    Przemyślałem dokładnie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2024-09-26 17:54:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd wiesz, że źle kazał? Ja po prostu pytam. Poczekamy, z jakim aktem
    > oskarżenia pójdą.

    Bo JF ma rozum i godność człowieka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2024-09-26 18:15:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Sep 2024 17:52:32 +0200, Shrek wrote:

    > Może się boją, może nie - to nie jest powód zeby 6 chłopa wysyłać.

    Się boi, to niech ma powód :-)

    Ja tylko o tym, że niezależnie od tego, czy zagrożenie jest realne,
    czy nie, to poszczególni ludzie mogą się bać.
    A wtedy pisanie, że się boją, absolutnie nie jest dezinformacją.

    Podobno kiepsko to wygląda/wyglądało. Prądu nie ma, latarnie nie
    działają, i po zmroku ciemno. Można grasować do woli.
    Prąd co prawda jakoś szybko naprawiają, nie wiem czy wszędzie,
    ale latarnie mogą mieć jeszcze inne zalane elementy systemu.

    O, mieli własną elektrownię słoneczną?
    https://biuroprasowe.orange.pl/blog/wyjatkowa-gmina-
    ktorej-pomoglismy-byc-smart/

    No ale latarni w nocy raczej nie zasili :-)

    Ciekawe, gdzie ta farma PV ...

    J.

  • 46. Data: 2024-09-26 18:24:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.09.2024 o 15:46, J.F pisze:

    > Bo pojechali do powodzi?

    Sarkazmu jak zwykle nie zrozumiałeś.

    > No pięknie, tylko:
    > -czy to prawda?

    No pięknie, tylko:
    - czy jesteś upośledzony?

    https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/patrol-obywatels
    ki-w-zyrardowie-po-zmroku-wszystko-wymknelo-sie-spod
    -kontroli/t56j108

    > Ale czy to nieprawda?

    (...)

    > W zasadzie popieram.

    (...)

    > No ale o co chodzi?

    Że zagrożeniem dla normalnych ludzi w tym kraju są tacy jak ty.
    Którzy nie wiedzą o co chodzi i w zasadzie popierają.

    > Bo te patrole nie wzięły sie przecież znikąd ...

    Trzeba było nie spać na lekcjach historii, to byś wiedział skąd.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 47. Data: 2024-09-26 18:32:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 18:15, J.F pisze:

    > Ja tylko o tym, że niezależnie od tego, czy zagrożenie jest realne,
    > czy nie, to poszczególni ludzie mogą się bać.
    > A wtedy pisanie, że się boją, absolutnie nie jest dezinformacją.

    E tam - Społeczeństwo wybrało że teraz obowiązuje uśmiech, a on
    dezinformuje że się bojo zamiast uśmiechać...

    A kwait mówił, że jak pis nie będzie rządził to przecież oczywiste że
    nie będą nadużywać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2024-09-26 18:38:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.09.2024 o 17:52, Shrek pisze:

    > Przemyślałem dokładnie...

    A to przepraszam.
    Dla uczniów szkoły podstawowej 3,14 też jest wystarczająco dokładnie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 49. Data: 2024-09-26 18:44:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 18:38, Kviat pisze:

    > A to przepraszam.
    > Dla uczniów szkoły podstawowej 3,14 też jest wystarczająco dokładnie.

    Bo generalnie jest wystarczająco dokładne.

    Podsuumujmy - Robert chce sprawić żeby pismaki nie wenszyły i szukały
    sensacji, ty jesteś za daniem władzy do tego narzędzi po uważaniu.

    Pisałem o tym że walka z fejniusami ma to niebezpieczeństwo że ktoś musi
    decydować co jest fekniusem i władza bez kontroli sądowej nie jest tu
    najlepszym rozwiązaniem i prowadzi do patologii i masz...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2024-09-26 19:19:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Sep 2024 18:24:48 +0200, Kviat wrote:

    > Sarkazmu jak zwykle nie zrozumiałeś.

    Post sprzed paru godzin, to policjanci rzekomo pilnują zalanych
    terenów.
    Co najmniej 6 w Lądku jest, zajęci byli bardzo :-)

    > No pięknie, tylko:
    > - czy jesteś upośledzony?
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/patrol-obywatels
    ki-w-zyrardowie-po-zmroku-wszystko-wymknelo-sie-spod
    -kontroli/t56j108

    Ale czy to prawda? Onet wiarygodniejszy ? :-)

    Ale jak tam chyba jakis policyjny radiowóz widzę na fotce.
    Fotka z archiwum?

    > (...)

    > (...)

    > Że zagrożeniem dla normalnych ludzi w tym kraju są tacy jak ty.
    > Którzy nie wiedzą o co chodzi i w zasadzie popierają.

    Mam mówic "Bierzcie sobie mój kraj" ?
    Czy "Polska dla Murzynów" ?

    Albo może ukrywac niektóre ich wyczyny?

    A tymczasem w Niemczech ... społeczeństwo zaczęło domagać sie prawdy?

    https://forsal.pl/swiat/niemcy/artykuly/9598353,szok
    ujace-dane-z-niemiec-wielu-migrantow-nie-bedzie-juz-
    spac-spokojni.html

    "Niemieccy dziennikarze postanowili bliżej przyjrzeć się fali
    brutalnych gwałtów zbiorowych, jaka w ubiegłym roku zalała
    najludniejszy z landów, czyli Nadrenię Północną-Westfalię. Szybko
    udało się ustalić, że w tym jednym tylko kraju związkowym doszło w
    ubiegłym roku do 209 takich okrutnych przestępstw, a organom ścigania
    udało się zatrzymać 155 podejrzanych. I zapewne na tym by się
    skończyło, gdyby nie przyciśnięto landowych władz i nie zapytano o
    pochodzenie tych, którym zarzuca się popełnienie zbiorowych gwałtów.

    Chcąc, nie chcąc, urzędnicy musieli odpowiedzieć, i okazało się, że
    spośród 155 podejrzanych, aż 84 było obcokrajowcami, a 71 Niemcami.
    Statystyki te nie przekonały jednak landowych posłów AfD, Enxhi
    Seli-Zacharias oraz Markusa Wagnera i postanowili dopytać organa
    ścigania o imiona podejrzanych, oczywiście tych z niemieckimi
    paszportami. Odpowiedź nadeszła w miarę szybko i okazało się, że choć
    część oskarżanych Niemców nosi imiona takie, jak: Andreas, Gerhard,
    czy Matthias, to jest wśród nich też spora grupa Biliali, Ibrahimów i
    Muhammedów. Dziennikarze szybko ustalili, że w grupie 71 posiadaczy
    niemieckich paszportów aż 37 mężczyzn to osoby o pochodzeniu
    migracyjnym."

    Albo takie cos
    https://tvrepublika.pl/Swiat/Niemiecki-portal-pyta-d
    laczego-w-Polsce-nie-ma-zbiorowych-gwaltow-a-u-nas-j
    est-ich-761-rocznie/169959

    "Niemiecki portal pyta: ,,dlaczego w Polsce nie ma zbiorowych gwałtów,
    a u nas jest ich 761 rocznie?""

    Telewizja kłamie?

    I teraz możesz zaproponować sposób uzdrowienia sytuacji.

    Hm, patrol obywatelski który spuści wp* grupie arabusów stojących na
    ulicy ... może nieładne i niewłaściwe, ale skuteczne :-)

    > Trzeba było nie spać na lekcjach historii, to byś wiedział skąd.

    Ale dwa miesiące temu były?
    Rok temu, dwa lata temu, 5 lat temu?

    J.