  • 1. Data: 2004-04-23 08:13:40
    Temat: zwrot zaliczki (turystyka)
    Od: "MarcinW" <w...@t...pl>

    Hej,

    Chciałbym zapytać, czy ośrodek wypoczynkowy w którym zarezerwowałem i
    zaliczkowałem miejsca na 14-16 maja jest zobowiązany do zwrotu zaliczki w
    całości w przypadku rezygnacji z rezerwacji.
    MarcinW gg:3105368 www.pajacyk.pl
    156 & VFR - The former's contagious, the latter's outrageous
    To smutne, że głupcy są tacy pewni siebie, a ludzie rozsądni tacy pełni
    wątpliwości...(C.K.Norwid)

  • 2. Data: 2004-04-23 08:37:14
    Temat: Re: zwrot zaliczki (turystyka)
    Od: "MarcinW" <w...@t...pl>

    Jeszcze dodatkowa informacja.Na pokwitowaniu jest napisane, że pieniądze
    zostały wpałacone tytułem
    kaucji(zarezerwowałem kilka domków). Czy to zmienia postać rzeczy i zwiększa
    moje szanse na odzyskanie pieniędzy?
    Pozdr

  • 3. Data: 2004-04-23 08:56:20
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "MarcinW" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pieniądze
    > zostały wpałacone tytułem
    > kaucji(zarezerwowałem kilka domków). Czy to zmienia postać rzeczy i

    raczej zmniejsza...

    pozdro
    xmarcel

  • 4. Data: 2004-04-23 09:09:04
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    MarcinW pisze:
> [...]
    > zaliczkowałem miejsca na 14-16 maja jest zobowiązany do zwrotu
    > zaliczki w całości w przypadku rezygnacji z rezerwacji.

    Myślę, że absolutnie nie jest zobowiązany. Ale może zwrócić, jeśli uda mi się
    znaleźć na ten termin inne chętne osoby (i w takiej samej ilości, jak
    rezygnujące z usługi). Z tym, że jest to tylko i wyłącznie kwestia dobrej
    woli właściciela ośrodka, a nie jest obowiązek.

    --
    PozdrawiaM

  • 5. Data: 2004-04-23 11:24:24
    Od: "MarcinW" <w...@t...pl>

    xmarcel wrote:
    > Użytkownik "MarcinW"

    > raczej zmniejsza...

    Po krótkich przepychankach słownych oddali wszystko. Właścicielka
    twierdziła, że wystawiła mi pokwitowanie na kaucję, bo druków na zaliczkę
    akurat nie miała, ale w swoich papierach ma, że to zaliczka właśnie. Ja na
    to, że mnie interesuje tylko to, co trzymam w ręce i pod czym się podpisała.
    Ogólnie marudziła jakies 15 minut, ale zwrot dostałem. Szczęście chyba tym
    razem.
    Dzieki za rady, pozdrawiam