  • Data: 2007-01-10 08:28:09
    Temat: zwrot w ciagu 10 dni - jak interpretować terminy?
    Od: noname <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie - czy oświadzczenie wraz ze zwrotem mam przesłać w terminie
    10 dni od otrzymania towaru, czy od momentu zawarcia umowy (np. data kup
    teraz na allegro). Czy np. w sytuacjach, kiedy sprzedający będzie
    zwlekał z wysłaniem i np. pozostawi 2 dni na odesłanie towaru, czy liczy
    się data zwrotu/wysłania czy dostarczenia przedmiotu?