    From: NukeR <n...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot towaru w bricomarche - dlugie
    Date: Tue, 17 Jan 2006 17:49:39 +0100

    Witam.

    Moze moglby mi ktos przyblizyc sprawe odnosnie zwrotu zakupionego towaru?
    Przedstawie sprawe tak: Zakupilem w bricomarche (polkowice) wkladke do
    zamka (ok. 45zl), poniewaz nie bylem pewny co do jej wymiarow zapytalem
    czy bedzie mozliwy zwrot towaru (za okazaniem paragonu itp). Odpowiedz
    byla, ze owszem jest to mozliwe.
    Pytalem poniewaz czesc z kasami oklejona jest kartkami "po odejsciu od
    kasy..." itp. (Juz te kartki mi sie nie spodobaly bo z tego co sie
    orientuje to po wejsciu do UE zaden sklep nie ma prawa wystawic tego typu
    wywieszek).

    A wiec okazalo sie ze zamek nie pasuje i po ok. 1h bylem w tym samym
    sklepie po gotowke.
    Jakiez bylo moje zdziwienie gdy okazalo sie ze TOWAR MUSZE WYMIENIC NA
    INNY. Malo tego wszystkie zamki jaki pozostaly byly tansze niz ten
    poprzedni i BARDZO NIE MILA PANI uswiadomila mnie ze albo kasa przepada :/
    albo dobieram cos w innym towarze.

    Po dluzszej dyskusji pojawil sie ochroniaz i druga kasjerka, a razem z nia
    stos papierow (chyba z lipca 2002), w ktorych sklep ten i kierownictwo
    popisuje sie pod tym ze nie zwracaja gotowki itp.

    Domyslam sie ze sklep nie mial prawa tak postapic ale czy mam racje? Teraz
    sprawa juz nie ma znaczenia bo dobralem do tej kwoty zarowke :) ale pytam
    z ciekawosci, ot tak na przyszlosc. Jak brzmia lub gdzie szukac przepisow
    regulujacych reklamacje, zwrot, wymiane.

    Moze to jakis sposob zeby sobie takie cos wydrukowac :) + zestaw tel. do
    PIH-u i UOK

    --
    pozd. -=NukeR=-
    gg: 1367917 irc: #pinkfloyd.pl