eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot pieniedzy za towar nie spelniajacy oczekiwanzwrot pieniedzy za towar nie spelniajacy oczekiwan
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot pieniedzy za towar nie spelniajacy oczekiwan
    Date: Mon, 21 Mar 2005 21:10:22 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 27
    Sender: k...@p...onet.pl@user-193-151-96-67.promax.media.pl
    Message-ID: <d1nbfl$n7i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-193-151-96-67.promax.media.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1111437621 23794 193.151.96.67 (21 Mar 2005 20:40:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Mar 2005 20:40:21 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:285958
    [ ukryj nagłówki ]

    witam
    mam nastepujacy problem:
    prowdzadze firme, ktora wytwarza pewne produkty na indywidualne zamowienie
    klienta, klient wybiera sobie taki produkt z katalogu, i otzrymuje go poczta
    za pobraniem. Niestety, jeden z klientow po otrzymaniu naszych produktow
    stwierdzil, ze odbiega on od tego przedstawionego w naszym katalogu i
    postanowil nam ten produkt wyslac do poprawki (tak juz wczesniej zdarzalo
    nam sie robic z innymi klientami). Okazalo sie jednak, ze z pewnych wzgledow
    nie moze on nam odeslac naszego produktu (przyczy niezaleznych od klienta
    tylko firm kurierskich - twierdził,że poczta nie chce przyjąć od niego
    przesyłki a firmą kurierską byłoby b.drogo) i musi pozostac przy tyakim
    wygladzie naszego produktu jaki jest (co w rozmowie telefoczniej zaznaczyl z
    *wyraznym* niezadowoleniem). W zwiazku z tym klient domaga sie jakiegos
    dodatkowego upustu - nam nie zalezy pozostawianiu za soba "spalonych
    mostow", i nie chcemy "olac" klienta, z drugiej strony jednak nasze produkty
    to tzw. 'reczna robota', i nigdy nie sa one w 100% identyczne z tym co jest
    w katalogu - jest to rękodzieło artystyczne (co mamy zaznaczone na naszej
    stronie:''określona technika produkcji sprawia ,że każdy produkt jest jedyny
    i niepowtarzalny i nie stanowi wytworu masowej produkcji")- w zwiazku z tym
    moje pytanie brzmi:
    a) czy sa jakies akty prawne okreslajace co robic w tej sytuacji?
    b) jesli zgodzilibysmy sie na taki upust to czy jest jakiś % od kwoty na
    fakturze, ktory jest w tym momencie przewidziany?
    bede *bardzo wdzieczny za pomoc*
    pozdr
    k

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1