  • 1. Data: 2007-07-26 08:01:26
    Temat: zwrot pieniędzy
    Od: "Daniel Wilski" <d...@v...pl>

    Witam grupe.
    Mam pytanie .Zakupiłem aparat fotograficzny w pewnym sklepie internetowym
    .Do aparatu zamówiłem ładowarke z akumulatorami oraz dwie karty 1G
    XD.Oczywiście towar został przysłany ale bez dwóch kart.Zatelefonowałem do
    tego sklepu,gdzie stwierdzili że obecnie nie posiadają na stanie i że mam
    się wstrzymać jakiś czas.Wstrzymywalem się 2 tygodnie i w końcu napisałem
    meila że już nie bedę czekał.Łaskawcy napisali mi że mam podać numer konta i
    zwrócą mi pieniądze.Oczywiście podałem i znowu czekam już drugi tydzień na
    pieniądze,ale nic.Nie odpisują na meile,nie można się dodzwonić.W ostanim
    meilu napisałem że jeżeli pieniędzy nie będzie do dnia 27.07.2007r złoże
    zawiadomienie o przestępstwie.Drodzy grupowicze pomóżcie w tej sprawie jak
    dalej postępować.Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-07-26 08:59:30
    Temat: Re: zwrot pieniędzy
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Daniel Wilski pisze:

    > Drodzy grupowicze pomóżcie w tej sprawie jak
    > dalej postępować.Pozdrawiam.

    Przede wszystkim podać jakiego sklepu sytuacja dotyczy.

  • 3. Data: 2007-07-26 09:26:21
    Od: "Daniel Wilski" <d...@v...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim podać jakiego sklepu sytuacja dotyczy.

    Sklep Foto Basia Zabrze

  • 4. Data: 2007-07-26 10:55:20
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 11:26:21 +0200, Daniel Wilski napisał(a):

    > Sklep Foto Basia Zabrze

    A.. Foto Basia... normalny sklep informuje że czegoś mu brakuje i dośle
    później. W ich przypadku potraktuj to jako wyłudzenie i zgłoś na policję.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2007-07-26 11:11:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.07.2007 Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał/a:
    > A.. Foto Basia... normalny sklep informuje że czegoś mu brakuje i dośle
    > później. W ich przypadku potraktuj to jako wyłudzenie i zgłoś na policję.

    Masz takie z nimi doświadczenia to zgłoście to razem, bo inaczej jakoś nie
    widzę szans na odpowiedzialność karna...

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-07-26 11:57:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Jul 2007, Marcin Debowski wrote:

    > Masz takie z nimi doświadczenia to zgłoście to razem, bo inaczej jakoś nie
    > widzę szans na odpowiedzialność karna...

    Obawiam się, ze posługując się dowodami w postaci zeznań na
    p.r.f.c(yfrowa), każdy sąd uzna że to jest normalny tryb pracy
    (tego) sklepu a nie wyłudzenie :P
    Nikt nie stwierdził, żeby koniec końców kogoś okantowali, tylko
    skarg na jakość komunikacji jest od metra.

    BTW: nie mam złych doświadczeń, raczej dobre (w roli "asysty", sam
    nie kupowałem, a odbiory były osobiste).

    pzdr, Gotfryd