  • 1. Data: 2003-07-17 10:42:15
    Temat: zwrot kosztów transakcji
    Od: onet <o...@t...pl>

    Kilka miesięcy temu wysłałam przekaz bankowy za granicę. Niedawno okazało
    się, że podany przeze mnie numer konta odbiorcy był nieprawidłowy.
    Wykluczam swoją pomyłkę, po prostu podano mi błedny numer konta.
    W tej chwili bank, za pośrednictwem którego wysyłałam pieniądze żąda ode
    mnie zwrotu kosztów transakcji w wysokości 25 EU.
    Pomyłka nie nastąpiła z powodu mojego błedu, czy jest jakaś możliwość
    umorzenia tych kosztów lub obniżenia ich?

  • 2. Data: 2003-07-17 17:36:19
    Temat: Re: zwrot kosztów transakcji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli bank w taryfie ma (a w zasadzie miał w chwili przelewu) opłatę za
    przelew na błędne konto, to może domagać się tej kwoty. Co do ewentualnego
    zrzeczenia się ze strony banku, to już z mimo negocjuj.