    From: "Tomasz Skurniak" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot OC
    Date: Fri, 13 Feb 2004 10:48:52 +0100

    Witam Wszystkich,
    mam taki problem :
    Sprzedałem samochód. Oczywiście zgłosiłem sprzedaż i udałem się do PZU po
    zwrot pozostałego ubezpieczenia OC. Niestety, podobno od 1 stycznia 2004
    pojawiło się rozporządzenie które mówi:
    Abym otrzymał zwrot pozostałego ubezpieczenia, kupujący musi złożyć
    oświadczenie, że ubezpieczył pojazd i dać mi ksero swojej umowy (w przeciągu
    30 dni). W przeciwnym wypadku ja nie otrzymam zwrotu pozostałej części
    ubezpieczenia.
    Na pierwszy rzut wygląda to jak absurd - dlaczego ja mam być karany, że ktoś
    nie ubezpieczył samochodu?
    czy moze jest drugie dno którego ja nie widzę?
    Czy miał ktoś już taki problem
    Pozdrawiam
    Tomasz Skurniak