  • 1. Data: 2003-11-06 08:23:41
    Temat: zwolnienie po urlopie wych.
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    witam
    czy pracodawca moze zwolnic pracownice zaraz po zakonczeniu jej urlopu
    wychowawczego?
    czy nalezy jej pozwolic troche popracowac?
    słyszałam ze jezeli nastepuje likwidacja całkowita jej stanowiska to moze
    byc zwolniona od razu.
    pzdr.
    p.

  • 2. Data: 2003-11-06 10:42:32
    Temat: Re: zwolnienie po urlopie wych.
    Od: "micrus" <g...@c...com>

    Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy nalezy jej pozwolic troche popracowac?
    > słyszałam ze jezeli nastepuje likwidacja całkowita jej stanowiska to moze
    tak, nic cię nie chroni po powrocie do pracy

  • 3. Data: 2003-11-07 07:44:00
    Od: "Fakir" <m...@o...pl>

    Użytkownik "micrus" <g...@c...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak, nic cię nie chroni po powrocie do pracy

    kiedyś było, że musi przyjąć na trzy miesiące coś się zmieniło w tej
    sprawie?
    żona chce wrócić do pracy i liczy właśnie że przynajmniej te trzy miesiące
    przepracuje
    możecie mnie oświecić

    pozdr