  • 1. Data: 2008-12-25 19:02:10
    Temat: zwolnienie od sądu :)
    Od: a...@o...pl

    Mam w ten sam dzień rozprawę w sądzie i egzamin na uczelni, przez co
    nie będę mogła go napisać i potrzebuję jakiegoś zaświadczenia z sądu.
    Gdzie mogę je dostać i czy bez problemu?

  • 2. Data: 2008-12-25 20:50:34
    Temat: Re: zwolnienie od sądu :)
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    a...@o...pl pisze:
    > Mam w ten sam dzień rozprawę w sądzie i egzamin na uczelni, przez co
    > nie będę mogła go napisać i potrzebuję jakiegoś zaświadczenia z sądu.
    > Gdzie mogę je dostać i czy bez problemu?

    Prędzej na odwrót. Przedstaw w sądzie zaświadczenie z dziekanatu,
    że w czasie rozprawy byłaś na egzaminie.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-12-25 21:12:40
    Od: a...@o...pl

    > Prędzej na odwrót. Przedstaw w sądzie zaświadczenie z dziekanatu,
    > że w czasie rozprawy byłaś na egzaminie.
    --------------

    Nie, lepiej, nie. Jestem powódką i mam wstawiennictow obowiązkowe.
    Termin rozprawy jest za około miesiąc. Twierdzisz, że łatwiej załatwic
    papier z uczelni niż z sądu? Czy może da się jakoś wpłynąć na zmianę
    daty rozprawy? Ale raczej nie dostanę przed egzaminem żadnego
    zaświadczenia ze szkoły, tylko ewentualnie po i z wielka łaską. :-)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-12-25 21:25:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    a...@o...pl pisze:

    > Nie, lepiej, nie. Jestem powódką i mam wstawiennictow obowiązkowe.

    Skup się: Dostałaś wezwanie na rozprawę.

    6008

  • 5. Data: 2008-12-25 21:35:20
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 25 Dec 2008 13:12:40 -0800 (PST), a...@o...pl napisał(a) w
    g.googlegroups.com>:

    > Nie, lepiej, nie. Jestem powódką i mam wstawiennictow obowiązkowe.

    Na rozprawę lepiej idź trzeźwa, nie wstawiona.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 6. Data: 2008-12-25 22:06:42
    Od: a...@o...pl

    > Na rozprawę lepiej idź trzeźwa, nie wstawiona.
    -------
    Baaaardzo zabawne, naprawdę...ile nad tym myślałes?

    A co do pana, który każe mi się skupić, to obym tego nie zrozumiała w
    inny sposób... ;-) Zniżcie się do poziomu laika (a nie wydętego
    głupka) i odpowiedzcie na pytanie jak umiecie, a jak nie to nie
    odpisujcie. Amen.

  • 7. Data: 2008-12-25 23:20:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    a...@o...pl pisze:

    > Baaaardzo zabawne, naprawdę...ile nad tym myślałes?

    Ile myślałaś nad powództwem zanim wezwałaś do zawarcia ugody
    przed Sądem ?

    > A co do pana, który każe mi się skupić, to obym tego nie zrozumiała w
    > inny sposób... ;-)

    Skup się mimo wszystko.

    Skup się na papierku, który masz wręku. Trudne ?

    6008

  • 8. Data: 2008-12-25 23:48:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    Dostałaś wezwanie. To jest ten papierek świadczący o tym, że masz wezwanie
    na rozprawę. Ewentualnie możesz na tym dokumencie po rozprawie uzyskać
    potwierdzenie, że się stawiłaś, gdyby uczelnia tego wymagała.

    Na miesiąc wcześniej możesz również spróbować złożyć wniosek o
    przeniesienie terminu rozprawy, jeśli faktycznie nie da się tego egzaminu w
    innym terminie napisać i uczelnia z tym robi problemy. Ale zasadniczo
    przecież są drugie terminy.