  • 31. Data: 2006-01-24 16:53:44
    Temat: Re: zwiazki zaw. kontra firma.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:16aaqcy6c053z$.dlg@onet.pl...

    > Bo jako szef ZZ został wybrany przez związkowców a nie mianowany przez
    > pracodawcę.
    > [...]
    > Ponieważ nie można z nim rozwiązać umowy o pracę w tak prosty sposób jak
    > np. Tobą.
    > Takiego związkowca obejmuje niejako 'immunitet', coś na wzór sędziego,
    > prokuratora, p-osła ;)

    Ja to wszystko wiem i wiem że jest to poparte przepisami.
    I właśnie te przepisy mnie oburzają. Są po prostu głupie i
    niesprawiedliwe.

  • 32. Data: 2006-01-25 10:48:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    wiadomości news:dr5m4b$qgr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja to wszystko wiem i wiem że jest to poparte przepisami.
    > I właśnie te przepisy mnie oburzają. Są po prostu głupie i
    > niesprawiedliwe.

    Popatrz na to z drugiej strony:

    Masz szefa tyrana, powołujesz związek, aby bronić interesów załogi i na
    drugi dzień lądujesz na bruku bo po cholerę takiemu szefowi związkowiec...

  • 33. Data: 2006-01-25 11:39:53
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dr7l0s$gvi$1@news.onet.pl Marcin Wasilewski
    <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> pisze:

    > Masz szefa tyrana, powołujesz związek, aby bronić interesów załogi i na
    > drugi dzień lądujesz na bruku bo po cholerę takiemu szefowi
    > związkowiec...
    Tak raczej nie da rady. Umiejętnie stosując zapisy ustawy o związkach
    zawodowych można sporo zdziałać.

    Jotte

  • 34. Data: 2006-01-25 14:32:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
> [...]
    >
    > Masz szefa tyrana, powołujesz związek, aby bronić interesów załogi i na
    > drugi dzień lądujesz na bruku bo po cholerę takiemu szefowi

    Nie, nie powołuję związku tylko zmieniam pracę.
    Jak szef jest nienormalny to żadne związki nie pomogą. Nawet jeżeli
    wymuszą formalne przestrzeganie prawa to i tak życia tam nie będzie.
    Sposobów na legalne uprzykrzenie życia jest aż nadto.