  • 1. Data: 2006-01-05 12:32:46
    Temat: zus i komisja lekarska
    Od: "Remo" <r...@p...onet.pl>

    witam
    mam takie pytanie i spostrzezenia zarazem na ten temat .Idac do
    jakiegokolwiek urzedu panstwowego i nie tylko ,bo czesto duze sklepy tez to
    preferuja , kazdy pracownik ma wizytowke i wiem z kim rozmawiam itp itd. a
    czy ta forma nie obowiazuje zusu jako komisja lekarska ???? czy przepis o
    emblemacie z imieniem i nazwiskiem nie obowiazuje wtedy ? Chodzi mi o to ,ze
    dostajac zwolnienie lekarskie zostalem wezwany na komisje lekarska ,celem
    stwierdzenia czy nalezy mi sie to zwolnienie i wlasnie tam zastalem taka
    sytuacje . Moje jak i innych wezwanych ludzi imie i nazwisko wisi na
    drzwiach gabinetu ale kto przyjmuje to juz nie bylo , a i lekarz mial
    emblemat przypiety do fartucha ale ....pusty :P czy to jest jakas tajemnica
    ??a moze ja rozmawialem ze sprzataczka , sam nie wiem :(