  • 1. Data: 2006-01-05 11:09:33
    Temat: alimenty
    Od: "mamaJ." <...@...pl>

    Jak się Wam wydaje,czy jeżeli matka ma dochód misięczny ok.15tys.brutto
    to ojciec winie jest płacić alimenty w wysokości 1200zł na
    dzieci?Dodam,że dzieci mają duży dobrze wyposażony dom w jednej z
    droższych dzielnic W-wy...Dochód ojca to ok.4tys.A jeżeli starsze
    dziecko pójdzie na płatne studia?Czy podlega wtedy alimentom...skoro je
    stać...

  • 2. Data: 2006-01-05 11:15:14
    Temat: Re: alimenty
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzieci?Dodam,że dzieci mają duży dobrze wyposażony dom w jednej z
    > droższych dzielnic W-wy...Dochód ojca to ok.4tys.

    Mysle, ze to nie jest kwestia oceny, czy dzieciaki zyja w takim dobrobycie, ze
    alimenty nie sa im potrzebne. Alimentacja dzieci przez rodzicow ma bowiem
    jeszcze inny - obok zapewnienia srodkow na zycie - aspekt. Chodzi mi tu o
    kwestiie >wspólnego łożenia na utrzymanie wspólnych dzieci<. Biorac to pod uwage
    dochody matki, przy ktorej dzieci zostaly, schodza na dalszy plan. Oczywiscie
    mozna sie zastanawiac nad sposobem unikniecia przez ojca placenia alimentow ze
    wskazaniem na wystarczajace srodki po stronie matki. Tyle ze - w obliczu
    podanych dochodow ojca.... no coz - male tez nie sa.

  • 3. Data: 2006-01-05 12:14:03
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    mamaJ. napisał(a):

    > Jak się Wam wydaje,czy jeżeli matka ma dochód misięczny
    > ok.15tys.brutto

    Wczoraj pisałaś, że nie pracujesz, dziś masz 15 tys. brutto.
    Trollem śmierdzi.

    Justyna

  • 4. Data: 2006-01-05 12:43:03
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > Wczoraj pisałaś, że nie pracujesz, dziś masz 15 tys. brutto.
    > Trollem śmierdzi.

    Myślę że jej chodzi o byłą żonę jej Wielkiej Miłości ;) i zarazem matkę jego
    dzieci ;)

    Iza