    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zrzut ekranu e-mapy na własnej stronie www
    Date: Tue, 1 Apr 2008 21:17:06 +0200

    Pytałem na grupie o www, w międzyczasie wysłałem też zapytanie do zumi.pl.

    Sprawa wygląda następująco:
    Chciałem umieścić sobie zrzut ekranu kawałka mapy ze strony zumi.pl, tak
    aby po kliknięciu na niego przenosiło na właściwy kawałek interaktywnej
    mapy w serwisie zumi. Zrzut ekranu stosownie podpisany, poniżej dodany link
    tekstowy. Obrazek w małym rozmiarze - wycinek ok. 500px.

    Cała ta gimnastyka dlatego, że zumi nie udostępnia API, tak żebym mógł
    sobie łatwo wstawić interaktywną mapkę na strone (vide Google Maps).

    Zamieściłem screena testowo, napisałem od zumi z zapytaniem, czy nie mają
    nic przeciwko - odpisali że owszem, mają i mogę sobie tylko tekstowy link
    zachować :)

    W zasadzie sprawa dla mnie zamknięta, ale na pl.comp.www podpowiedziano mi
    żeby jeszcze Was zapytać, czy aby na pewno takie działanie (zamieszczenie
    kawałka zrzutu ekranu mapy) jest nielegalne z punktu widzenia prawa?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net