  • 31. Data: 2010-02-12 13:40:00
    Temat: Re: zrzeczenie sie spadku a długi.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Tak było, jest i będzie, oszuści zawsze się znajdą. To nie znaczy, aby
    > zamrażać jakiekolwiek działalności gospodarcze.

    Ja nie zamrażam. Ty masz pretensję, że wyrażam uzasadnioną krytyczną
    opinię o działalności twoich ukochanych windykatorów.

  • 32. Data: 2010-02-12 13:48:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 13:33:16 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > A ty naprawde jestes takim bucem, ze bez obrazania kogos, nie potrafisz
    > prowadzic dyskusji?

    Chyba od dziś tej grupy nie czytasz? ;=)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 33. Data: 2010-02-12 13:53:12
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 12.02.2010 14:01, Andrzej Lawa wrote:

    > Jestem tylko szczery. Jak nie myślisz i nie rozumiesz, co się do ciebie
    > pisze - mniej pretensje tylko do siebie.

    Jakbys czytal uwazniej, zauwazylbys, ze nigdzie nie pochwalalem tego
    typu zachowania (np. zerowanie na czyichs domniemanych dlugach).

    Falszywe wnioski wyciagnales _ty_ sam, i od razu zaczales podniecac sie
    "bredzeniem", "odmozdzaniem" czy "glupota".

    Moze ptasie mozdzki sa zbyt male, aby zmiescilo sie w nich choc troche
    kultury? Nie wiem, odpowiedz sobie sam.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 34. Data: 2010-02-12 13:59:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Jakbys czytal uwazniej, zauwazylbys, ze nigdzie nie pochwalalem tego
    > typu zachowania (np. zerowanie na czyichs domniemanych dlugach).

    Gdzie ja napisałem, że pochwalasz?????

    > Falszywe wnioski wyciagnales _ty_ sam, i od razu zaczales podniecac sie
    > "bredzeniem", "odmozdzaniem" czy "glupota".

    I nadal bredzenie i prezentację analfabetyzmu funkcjonalnego
    kontynuujesz. Skrytykowałem twoje idiotyczne porównanie de facto
    OSZUSTWA do produkcji i sprzedaży dóbr, których ktoś inny nie chce/nie
    potrafi samodzielnie wykonać.

    > Moze ptasie mozdzki sa zbyt male, aby zmiescilo sie w nich choc troche
    > kultury?

    To pytanie musisz zadać sam sobie, jako że najwyraźniej jesteś jego
    posiadaczem.

  • 35. Data: 2010-02-12 15:02:38
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 12.02.2010 14:59, Andrzej Lawa wrote:

    > Gdzie ja napisałem, że pochwalasz?????

    W takim razie zaczales uzywac swoich "epitetow", bo masz syndrom Tourette'a?

    OK.

    Koniecznie napisz jeszcze wiecej znakow zapytania. I nozka tupnij, moze
    bardziej wiarygodny sie staniesz.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 36. Data: 2010-02-13 09:09:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > W takim razie zaczales uzywac swoich "epitetow", bo masz syndrom
    > Tourette'a?

    Nie, bo ty masz syndrom nie czytania, co się do ciebie pisze oraz
    równania pięści z nosem.