  • 1. Data: 2010-02-09 20:15:06
    Temat: Dobry Prawnik w Poznaniu dla bezrobotnego,Przedawnienie roszczen?
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    Witam
    Czy ktos sie orientuje,gdzie w mym miescie znajde dobrego prawnika, ktory
    udzieli porady darmowej (dla osoby bezrobotnej, bez zasilku)Oczywiscie mysle
    ze MOPS ma swych prawnikow, ale moze sa tez inne miejsca?Generalnei chodzi o
    kwestie "PRZEDAWNIENIA ROSZCZEŃ"i o to,,czy mimo podpisanai Ugody z KRUK
    ,MUSZE WG.PRAWA(MIMO,ZE NIE BYLO WYROKóW SąDOWYCH) splacac im pieniadze?
    tu jest caly artykul z 2005,

    http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/13310

    teraz sprawe PRZEDAWNIEN NAGLASNIA W PRASIE NIESTETY BRUKOWEJ
    SUPEREXPRES),ale mysle,ze cos w tym jest....
    za tem chcialbym pogadac z dobrym prawnikiem, moze ktos ma jakies sprawdzone
    namiary ?

  • 2. Data: 2010-02-09 20:17:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    henk pisze:

    > kwestie "PRZEDAWNIENIA ROSZCZEŃ"i o to,,czy mimo podpisanai Ugody z KRUK
    > ,MUSZE WG.PRAWA(MIMO,ZE NIE BYLO WYROKóW SąDOWYCH) splacac im pieniadze?
    > tu jest caly artykul z 2005,

    Nie sądzę, aby jakikolwiek prawnik znał odpowiedź na tak postawione
    pytanie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-09 20:44:51
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    .Nakreslilem tylko problem .Jedno z pytan jest takie :Chodzi mi o to czy
    taka firma jak KRUK mogla kupic od banku "kogos dlug"(pytanie retorczne,
    wiadomo, mogla ) , (ktory powstal wobec banku 8 lat temu), i zglosci sie po
    splate tego dlugu 2 lata temu ?Przykladowo czlowiek nei zaplacil za uslugi
    telekomunikacyjne TPSA (przedawnienie na roszczenie =2 lata)TPSa probowalo
    wyegzekwowac naleznosci, pisma itp, w koncu dali sobie spokoj, dlug kupil
    kruk , odezwal sie po kliku latach i chce odzyskac pienidze .No i tu sie
    klania tzw:"przedawnienie" i kilkanascie pytan , ktore
    moze znow pytanie jest malo precyzjne, dlategom szukam prawnika by o tym
    pogadac osobiscie .Prawnika, ktrory dziala bezplanie , moze w jakies
    fundacji ?

  • 4. Data: 2010-02-09 21:10:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    henk pisze:
> [...]
    > splate tego dlugu 2 lata temu ?Przykladowo czlowiek nei zaplacil za uslugi

    Mogła się zgłosić.

> [...]
    > moze znow pytanie jest malo precyzjne, dlategom szukam prawnika by o tym
    > pogadac osobiscie .Prawnika, ktrory dziala bezplanie , moze w jakies

    Może po prostu zadaj to pytanie na grupie?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-02-10 19:39:15
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    ale ja wlasnie poczynilem ten wątek na Grupe

  • 6. Data: 2010-02-11 21:38:02
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    ale tak naookolo ... chyba jestes niesmialy ;-)