  • Data: 2010-02-09 20:48:45
    Temat: zrzeczenie sie spadku a długi.
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zmarła moja babcia
    w spadku zostawiła długi.
    u notariusza zrzekliśmy sie tego "spadku"
    jednak moja młodsza siostra niepełnoletnia musiała mieć pełnomocnictwo o które
    wystąpiliśmy miesiac po śmierci babci.
    Ostatecznie je uzyskała dopiero po 7 miesiacach ( tyle trwała procedura)
    dopiero wtedy mozna było dalej załatwić formalnosci.
    Dzis otrzymałem z firmy windykacyjnej pismo ze moja nieletnia siostra ma
    zapłacić 16 tyś długu
    Podobno termin na zrzeczenie sie spadku to 6 miesiecy, który to termin został
    ostatecznie przekroczony przez to ze tak długo trwała sprawa uzyskania
    "zezwolenie na dokonanie czynnosci prawnej" dla siostry
    Czy mozna w jakiś sposób sie jeszcze wyplątać z tej sytuacji ?