  • 11. Data: 2007-12-18 14:15:08
    Temat: Re: zrobic komuś dziecko ? i nic nie płacić ...
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Sowiecki Agent dość niespodziewanie napisał(a):

    > mozesz rozwinac?

    Co tu rozwijać - moim zdaniem wszelkie tego typu zobowiązania, jako
    ograniczające prawa dziecka do otrzymywania środków utrzymania od ojca sa
    sprzeczne z zws i (tu już ostrożniej) mają na celu obejście prawa - obowiąku
    łozenia na własne dziecko. Na tej podstawie zarowno umowa byłaby nieważna,
    jak i zobowiązanie wekslowe, pomimo jego abstrakcyjnego charakteru daloby
    się chyba utrącić
    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 12. Data: 2007-12-18 15:41:15
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Roman Rumpel napisał(a):

> [...]
    > ograniczające prawa dziecka do otrzymywania środków utrzymania od ojca
    > sa sprzeczne z zws i (tu już ostrożniej) mają na celu obejście prawa -

    on sie domaga od neij zadosc uczyneinia z jej srodkow (nie z alimentow
    ktore na dziecko lozy) za oszukanie jego osoby.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 13. Data: 2007-12-18 20:15:10
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > on sie domaga od neij zadosc uczyneinia z jej srodkow (nie z alimentow
    > ktore na dziecko lozy) za oszukanie jego osoby.

    A skąd tu się wzięło zadośćuczynienie?

    --
    kuba

  • 14. Data: 2007-12-18 20:18:57
    Od: "Kuba " <j...@g...pl>

    Roman Rumpel <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał(a):

    > Andrzej Lawa dość niespodziewanie napisał(a):
    > Wtedy pozostaje
    >
    > IMHO obie możliwości do uwalenia z uwagi na 58 kc

    podpisuje się pod tym rękami i nogami:)

    --
    kuba

  • 15. Data: 2007-12-18 22:29:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba pisze:

    > A skąd tu się wzięło zadośćuczynienie?

    Śledź wątek. Kobieta chciała, żeby facet dostarczył jej "materiału
    genetycznego" obiecując brak kosztów dla faceta.

    Umowę łamie - powinna pokryć koszta. Teraz tylko pytanie, czy i jak da
    się to zrobić formalnie ;)

  • 16. Data: 2007-12-19 12:09:56
    Od: "Kuba " <j...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> [...]
    > genetycznego" obiecując brak kosztów dla faceta.
    >
    > Umowę łamie - powinna pokryć koszta. Teraz tylko pytanie, czy i jak da

    No ale dlaczego zadośćuczynienie? Gdzie tu jest naruszenie dóbr osobistych
    albo przesłanki z 445 kc?

  • 17. Data: 2007-12-19 15:40:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kuba napisał(a):

    > No ale dlaczego zadośćuczynienie? Gdzie tu jest naruszenie dóbr osobistych
    > albo przesłanki z 445 kc?

    jak dla mnie to klasyczne oszustwo, a kwota ktora sie domaga to nic
    innego jak naprawa wyrzadzonej szkody.

  • 18. Data: 2007-12-19 17:10:27
    Od: "Kuba " <j...@g...pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > jak dla mnie to klasyczne oszustwo

    Jak potraktujesz oddanie materiału genetycznego jako niekorzystne
    rozporządzenie własnym mieniem to czemu nie;>

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2007-12-19 18:19:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kuba pisze:

    > Jak potraktujesz oddanie materiału genetycznego jako niekorzystne
    > rozporządzenie własnym mieniem to czemu nie;>

    Jest to przedmiot? Jest. Dla niektórych cenny? Bywa ;)

  • 20. Data: 2007-12-19 18:20:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kuba pisze:

    > No ale dlaczego zadośćuczynienie? Gdzie tu jest naruszenie dóbr osobistych
    > albo przesłanki z 445 kc?

    Powiedzmy: odszkodowanie.