  • 11. Data: 2005-05-20 20:49:48
    Temat: Re: zostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d6l3ol$m0g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Ochrona sklepu, z tego co piszesz nie tylko naruszyła prawo, ale
    dopuściła się na Twoją szkodę kilku przestępstw. Na pewno groźby karalne
    i bezpodstawne pozbawienie wolności. Jeśli są ochroniarzami, to jeszcze
    przekroczenie uprawnień. Niestety, jak już się kogoś ujmie na gorącym
    uczynku, to nie ma innego wyjścia, jak oddać go w ręce policji. A resztę
    znajdziesz w naszym archiwum, które w przedmiocie działań ochroniarzy
    sklepie jest bardzo bogate.

  • 12. Data: 2005-05-21 01:53:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    borowka <s...@l...pl> niebacznie popelnil

    > Swoja droga, to Tesco i ich towarzystwo mozna smialo pozwac
    > przed sad w USA za wyskoki w Polsce.
    Na twoim miejscu nie cieszyłbym się z tego faktu.
    Twój post mógł bowiem złamać prawo Idiostanu.
    Nawet gdy internet tam nie dociera.
    Spodziewaj się oskarżenia z ichniejszego kk
    i zagrożenia karą 300 ciężkich robót.

    Ech, a trzeba było sie ująć za Szwonderem.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-05-21 01:55:40
    Od: maHo <m...@p...net>

    Bozoo wrote:

    > Rewidować w tym kraju ma prawo tylko policja. Na szczęście.
    > Ochroniarz tknąć Cię nie może, jeśli z nim się kłucisz ale nie

    nie wolno mu, ale niestety może :(

    pozdrav

    maHo

  • 14. Data: 2005-05-21 13:56:32
    Od: "Krzys" <m...@o...pl>

> [...]
    > innego/kazali mi czekac bo nie pokazalem plecaka
    > po kwadransie przyszedl ten piepszony szef ochrony powiedzial ze
    > policja nie przyjedzie/pewnie jeszcze raz dokladnie przejrzeli
    > monitoring / zebym okazal dokumenty do spisania
    > gdy stanowczo odmowilem ,oczywiscie w cenzuralnych slowach,uslyszalem od
    > niego ze w takim razie zaprowadza mnie do pokoju ochrony i tam juz nie
    > będą o nie prosic tylko sami sobie je wyjma z mojej kieszeni
    > w wyniku takiej "łagodnej perswazji" jak również pomny artykulów w
    > gazetach i programów typu uwaga dokumenty dalem

    Swoją drogą ja nie odpuściłbym tego zajścia. Takich zachowań niedouczonej
    ochrony jest zbyt wiele i trzeba coś z tym zrobić. Art. 13 par. 1 kk z zw. z
    art. 191 par. 1 kk, aż się kłania, aby pociągnąć ich do odpowiedzialności.