  • 1. Data: 2003-03-20 10:42:05
    Temat: zniesienie małż.wspólnoty maj.a wspólne rozliczenie
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Witam:-)
    w kwietniu 2001 dokonałam łącznego rozliczenia z małżonkiem za rok 2000. W
    lipcu 2001 r. sądownie zniesiono wspólnotę majątkową od początku trwania
    małżeństwa. Czy w związku z tym należało zwrócić nadpłatę podatku, która
    wynikła z tego rozliczenia?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
    Iv

  • 2. Data: 2003-03-20 12:08:57
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Ivona" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > lipcu 2001 r. sądownie zniesiono wspólnotę majątkową od początku trwania
    > małżeństwa. Czy w związku z tym należało zwrócić nadpłatę podatku, która

    Przeciez rozliczalas sie za 2000 a rozdzielnosc orzeczono w 2001, czemu
    niby?

    Depi.

  • 3. Data: 2003-03-20 13:08:00
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > Depi.
    >
    > Owszem - wyrok zapadł w 2001 ale wspólność zniesiono od dnia zawarcia
    małżeństwa (tak jak napisałam w poprzednim poście) .ale dzięki za dobre
    chęci
    pozdrawiam
    Iv

  • 4. Data: 2003-03-20 13:30:55