  • 31. Data: 2011-07-29 09:55:07
    Temat: Re: znalezione dokumenty
    Od: "hamster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "darek638" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "gary" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie o znaleźne przemilczę :[

    Tak? A to dlaczego? Prawo przewiduje coś takiego więc nie widzę powodu dla
    którego nie miałbym z tego skorzystać. Ale coraz bardziej zastanawiam się
    nad opcją "utylizacji".

    Darek

    ----------------------------
    To moze inaczej? Postaw sie w sytucji tego kogos, kto zgubil dokumenty, (
    czy mu kradli ) i zastanow sie, czy sam wolalbys biegac po urzedach,
    dorabiac papiery, zastrzegac po bankach i urzedach?
    Jakbys tak zaniosl na poczte to by Ci korona z glowy nie spadla, kosztowac
    Cie to bedzie parenascie minut cennego czasu. Nie na wszystkim trzeba
    zarabiac. Kiedys w zyciu tez mozesz byc w podobnej sytuacji.

    Tak ogolnie mowiac, to wiekszosc rodakow narzeka na kraj w jakim zyjemy, na
    ogolny syf i malarie. Moze wiec czas zaczac od siebie? Poswiecic chwile i
    pomoc komus z tymi papierami, stojac w korku nie napinac sie, tylko wpusicic
    kogos kto chcialby sie wlaczyc z podporzadkowanej, czy chocby powiedziec
    dzien dobry sasiadowi na schodach i moze wtedy ten syf i malaria bedzie ciut
    mniejsza.

    pozdr

  • 32. Data: 2011-07-29 18:56:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "hamster" <m...@o...pl>

> [...]
    > i pomoc komus z tymi papierami, stojac w korku nie napinac sie, tylko
    > wpusicic kogos kto chcialby sie wlaczyc z podporzadkowanej,

    Powodując znacznie większy korek na głównej ? Nie lepiej nauczyć się
    sprawnie poruszać ?

  • 33. Data: 2011-07-29 23:18:55
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-07-25 12:17, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Dziś już jest poniedziałek. Ponadto warto zastrzec również w bazie
    > międzybankowej....

    pierdyliard baz o których musisz wiedzieć, żeby ktoś nie nabrał kredytów
    na Ciebie

    idiotyzm.

    Powinna być jedna baza. A tak co instytucja to baza

  • 34. Data: 2011-07-29 23:41:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/29/2011 6:18 PM, Mruk wrote:
    > Powinna być jedna baza.

    a kto i za jaka kase ma ja prowadzic.

    chyba, ze ty arabella jestes.

  • 35. Data: 2011-07-30 08:44:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl>

    > pierdyliard baz o których musisz wiedzieć, żeby ktoś nie nabrał kredytów
    > na Ciebie
    >
    > idiotyzm.
    >
    > Powinna być jedna baza. A tak co instytucja to baza

    To taka jedna baza jest. Zastrzegasz dokument tam, gdzie go wystawiono.
    Każde inne "zastrzeżenie" jest w istocie poinformowaniem o zastrzeżeniu u
    wystawcy. Mniej więcej to samo co poinformować drugą stronę umowy o zmianie
    adresu do doręczeń. Bo nową umowę to można zawsze na Ciebie zawrzeć
    przygotowując w całości fałszywy dokument, którego oczywiście nie ma gdzie
    zastrzec.