  • 1. Data: 2011-07-20 15:55:48
    Temat: zmiany w odbiorze przesyłek na poczcie
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Właśnie się dowiedziałem na poczcie od niedawna w sprawach sądowych
    cywilnych nie można na podstawie upoważnienia/pełnomocnictwa odebrać
    przesyłki bo się zmieniły przepisy.
    Może odebrać pełnomocnik procesowy lub trzeba poinformować sąd o tym, że ma
    kierować przesyłki na inny adres.
    Tylko jest pewien mały problem. Trzeba wiedzieć, że coś z konkretnego sądu
    ma przyjść, jak człowiek nie wie to traci prawo do obrony :/
    Macie jakiś pomysł jak to załatwić/ominąć?
    Kiedyś pisałem o wyimaginowanym długu w stosunku do link4 i spodziewam się,
    że jakieś dziadostwo może przyjść z sądu, a właśnie na dłużej wyjeżdżam, co
    zrobić w takim przypadku?
    Przem

  • 2. Data: 2011-07-20 22:10:15
    Temat: Re: zmiany w odbiorze przesyłek na poczcie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl>

    > Właśnie się dowiedziałem na poczcie od niedawna w sprawach sądowych
    > cywilnych nie można na podstawie upoważnienia/pełnomocnictwa odebrać
    > przesyłki bo się zmieniły przepisy.

    Gdzie/komu się te przepisy zmieniły ?