  • 1. Data: 2011-07-20 13:16:54
    Temat: Re: podszywanie pod sad
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    To jest wszystko nic ja dostałem wezwanie do zapłaty na kwotę 17 000 zł tak tak
    dostałem ofertę darmowych aukcji cennik był darmowy.miało to miejsce w kwietnu
    zaimportowałem ze sklepu moje produkty kilka razy bo się nie wczytały (błędy na
    stronie )potem okazało się ze te same produkty mam wczytane kilka razy próbowałem
    usuwać bezskutecznie ciągłe zawieszanie sie strony (brak przycisku usuń)wysłałem
    informację że rezygnuję i dałem sobie spokój. No i niemiła niespodzianka teraz
    próbuję wysyłac do nich pisma i wszystkie są odbijane przez ich pocztę. wszystkie
    materiały błędy z ich strony mam zapisane na kompie. mało tego jak wystawiałem aukcje
    była informacja w cenniku ze jest darmowy, teraz mam płacić. A na ich stronie
    znalazłem informację teraz ze cennik w momencie kiedy wystawiałem był nieaktualny.
    proszę o pomoc !!! może wskazówki co zrobić dalej
    Pozdrawiam
    Grzegorz
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl