  • Data: 2009-04-23 21:49:15
    Temat: zmiana zeznan
    Od: "Janek" <e...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam do szanownego grona grupowiczow kilka pytan
    ale najpierw przedstawie sprawe.

    Moj syn i jego kolega jechali razem autobusem.
    wysiedli na przystanku i czekali na kolejny.obok lezala jakas torba
    nagle podjechal do nich samochod i wysiadlo 2 policjanotow w cywilu
    i ich zatrzymalo.

    na posterunku ladnie wyjasniali ze to nie ich torba i ich zeznania byly
    pisane jako swiadkow.jednakze mojego syna przesluchiwial jakis malo przyjemny
    Pan ktory straszyl go ze go zamknie na 3 miesiace jak nie powie czyja to torba.
    w prawdziwa wersje nie wierzyl.z jakis przyczyn moj syn (skonczyl niedawno 18 lat)
    sie zalamal i powiedzial ze ta torba jest kolegi.

    zmieniono temu koledze status z swiadka na oskarzonego ,on tez juz mial dosc 1
    kontaktu z policja i w swietle ze kolega go wrabia i po przekonaniu przez
    policjanow ze i tak sie nie wywinie poddal sie karze.niedawno dostal papiery i
    zapowiada sie wysoki wyrok

    jak sie tylko o sprawie dowiedzialem,wziolem mojego syna za fraki i zawiozlem na
    policje zeby powiedzial prawde (skorygowal zesnanie),jednakze zostal tam
    postraszony (ponownie) ze jak bedzie chcial zmienic zeznania to go posadza za
    skladanie falszywych zeznan.

    no i teraz dwoje sie i troje jak sobie poradzic z takim problemem
    bo spac mi to nie daje ze cos takiego moglo sie nam przydarzyc
    nigdy dziecku nie tlumaczylem takich spraw i teraz mam nauczke

    teraz pytania czy faktycznie tak moze byc?
    czy poddanie sie karze mozna odwolac czy jest juz za pozno minely 3tyg
    mam nadzieje ze pomozecie