  • 1. Data: 2007-02-20 08:58:54
    Temat: zmiana studium zagospod.przestrzennego
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    Witam!
    Wczoraj dotarła do mnie wiadomość, która doprowadziła nas z żoną
    doprawdziwej histerii.
    Jesienią ub.r. kupiliśmy 8tys.m2 ziemi (2tys.budowlane reszta to łąki i
    nieużytki) wraz z domem z lat 30 ub.wieku o pow.użytk. ok.160m2 i
    zabudowaniami gospodarczymi do wyburzenia. W cenie zakupu nie uda nam się
    nabyć podobnej nieruchomości - to pewne :(
    Wg.informowacji w Gminie nie było planu zagodp.dla tego obszaru i tylko
    "przebąkiwano", że gdzieś tam w pobliżu ma przebiegać droga wojewódzka.
    Protesty miejscowej ludności doprowadziły do zmian w studium zagodp. a w
    efekcie do poprowadzenia obwodnicy przez moją działkę i dom (sic).
    Budynek był niezamieszkany przez ostatnie 3lata i takiego argumentu użyli
    urzędnicy uzasadniając zmianę lokalizacji drogi.
    Nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać ??
    W piątek zostanie opublikowane to studium i zamierzam je "oprotestować",
    myślę, że w tej kwestii nie będzie problemu bo nie ma formanych wymogów co
    do treści.
    Chciałbym jednak wiedzieć , czy ma sens "zaznaczać" swoją obecność na tym
    terenie. Na razie nie mam jeszcze umów z wodociągami i zakładem
    energetycznym bo nie było takiej potrzeby, nie jesteśmy tam również
    zameldowani.
    Jak sądzicie - czy podejmować prace remontowe by później udokumentować nasz
    zamiar zamieszkania w tym domu (pierwotnie mia być wyburzony).
    Świadom jestem, że w dalszym stadium konfliku nie obędzie się bez pomocy
    adwokata chciałbym jednak przyjąć tok postępowania gwarantujący mi jak
    najlepszą pozycję w ewentualnym sporze.
    Czy wiecie ile orientacyjnie trwa postępowanie administracyjne w tym
    zakresie (2-5lat??)
    POzdr Mont