  • Data: 2002-06-03 12:53:53
    Temat: zmiana kategorii wojskowej
    Od: "Antek" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytania dotyczace zmiany kategorii wojskowej. Ponad rok temu bylem na
    wstawce gdzie otrzymalem kategorie A. Od tego czasu jednak po uplywie
    niespelna roku w moim organizmie zaczely zachodzic zmiany neurologiczne. Po
    wizycie u lekarza okazalo sie, ze mam padaczke. W zwiazku z tym mam pytania.
    Czy moge ubiegac sie o zmiane kategorii wojskowej? Jezeli tak to czy musze
    sie gdzies odwolac (gdzie?) lub zlozyc jakis wniosek czy tez mam czekac az
    dostane wezwanie po bilet i wowczas przedstawic zaswiadczenie o nabytej
    chorobie? Czy nie bedzie wowczas za pozno na zmaine kategorii?

    Z gory dziekuje serdecznie za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Antek