    From: cyrena <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zmiana adresu do doręczen w sądzie
    Date: Tue, 3 Nov 2009 15:54:57 -0800 (PST)

    witam!

    wprowadzenie: sprawa karna 272kk, jestem w sprawie poszkodowana i
    oskarzycielem posilkowym.

    mam pytanie, czy sąd może nie przyjąć do wiadomości zagranicznego
    adresu do korespondencji?
    moja sprawa nie chce sie toczyć dalej a ja musze jakos zyc.
    zdecydowalam sie na wyjazd z kraju. podalam adres irlandzki, jednak
    sędzina powiedziala mi ze nie przyjmuje tego do wiadomości i musze
    podać jej adres do doręczen w polsce. nie zgodzilam sie na to, tym
    bardziej ze ci najbliżsi juz powyjezdzali z kraju i nie mam zadnego
    adresu w polsce.
    poza tym, jak to jest z powiadamianiem o sprawach? czy sad musi
    poinformowac wczesniej wezwanych swiadków o tym ze sprawa sie nie
    odbedzie? byla sytuacja ze przyjechalismy z irlandii na sprawe w
    wyznaczonym terminie, a dzien wczesniej dowiedzialam sie ze sprawa
    zostala przesunieta o 3 tygodnie - a wiadomo bylo o tym ponad 3
    tygodnie wczesniej. sad narazil mnie na kolejne koszty. no i jeszcze
    jedno. czy sad zwroci mi pieniadze za podroz jesli bede przyjezdzac na
    kazda sprawe? mimo ze ona sie nie odbedzie a ja nie zostane
    powiadomiona?
    mojej mamie powiedziano w sekretariacie ze skoro nie zostala
    przesluchana mimo ze byla wezwana to nie zwroca jej kosztow.
    prosze o konkrety, przepisy, ustawy czy cos w tym stylu. nie moge
    sobie pozwolic na wyrzucanie pieniedzy w bloto a na to sie zanosi. jak
    ukrócic sad w rujnowaniu mojego budzetu?

    pozdrawiam
    ewa

    wczesniejsze watki w tej sprawie:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/152be966341faa73?hl=pl#
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/8f99a18f92025755/e9a14a01924eb0b3?lnk=g
    st&q=wtargni%C4%99cie+do+mieszkania+i+wymiana+zamk%C
    3%B3w+-+pilne!#