eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozłożone zamówienie i brak płatności za wykonaną usługę › złożone zamówienie i brak płatności za wykonaną usługę
  • Data: 2011-06-28 16:14:44
    Temat: złożone zamówienie i brak płatności za wykonaną usługę
    Od: Pietia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam problem z pewna firmą. Złożyłem im ofertę na wykonanie usługi, w
    odpowiedzi otrzymałem od nich zamówienie na tą usługę podpisane przez
    prezesa zarządu z notacją że oplata zostanie wykonana po otrzymaniu
    przez nich faktury. Po wykonaniu usługi i jej zaakceptowaniu przez
    pracownika podmiotu zamawiającego, została wystawiona faktura odebrana
    wraz z materiałami przez tegoż pracownika. Kopia faktury jest podpisana.

    Po 4 tygodniach (w międzyczasie prezes się zmienił) otrzymałem od nich
    pismo z dołączonym oryginałem mojej faktury, a w nim że faktura została
    wystawiona niezgodnie z treścią zlecenia więc jej nie zaksięgowali, a
    zgodnie z zamówieniem prace miały zostać zakończone po zaakceptowaniu
    ich przez zarząd i rade nadzorcza zleceniodawcy... ?!!
    Dodatkowo proszą mnie o przesłanie materiałów które zostały wykonane do
    tego zlecenia i które już im dostarczyłem razem z fakturą...

    Teraz najciekawsze, z tyłu faktury jest dopisek i podpis pracownika że
    zlecenie zostalo wykonane zgodnie z zamówieniem, pieczątka na której
    jest sprawdzenie merytoryczne podpisane przez tego pracownika i podpis
    prezesa zamawiającego usługę.

    Może ktoś doradzić jak postąpić w tym przypadku ? generalnie trochę nie
    rozumiem ich działania bo skoro nie chcą zapłacić za wykonaną pracę to
    po co przysyłają mi zatwierdzoną przez prezesa fakturę ??


    --
    Pozdrawiam
    Pietia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1