eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozłożone zamówienie i brak płatności za wykonaną usługę › Re: złożone zamówienie i brak płatności za wykonaną usługę
  • Data: 2011-07-01 08:14:03
    Temat: Re: złożone zamówienie i brak płatności za wykonaną usługę
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (01.07.2011 01:43), Gotfryd Smolik news wrote:
    >> Może ktoś doradzić jak postąpić w tym przypadku ? generalnie trochę
    >> nie rozumiem ich działania bo skoro nie chcą zapłacić za wykonaną
    >> pracę to po co przysyłają mi zatwierdzoną przez prezesa fakturę ??
    >
    > Nie wiem, ale już pisałem wyżej: my WIELU rzeczy nie wiemy.
    > Ja np. jestem świadom istnienia zapisu "płatność na podstawie PRAWIDŁOWO
    > wystawionej faktury" - i w tym momencie w zasadzie nie ma czego się
    > przyczepić, że płacić nie chcą. Nawet jeśli "odebrali" zamówioną rzecz.

    Gotfrydzie, tradycyjnie nie nadążam za twą lotną myślą ... dlaczego nie
    ma się czego przyczepić? Co w opisie Pietii wskazuje na to że jego
    faktura jest nieprawidłowo wystawiona?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1