eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgłoszenie celne,jak to załawić,? gdzie dostac komplet dokumentów??? › zgłoszenie celne,jak to załawić,? gdzie dostac komplet dokumentów???
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zgłoszenie celne,jak to załawić,? gdzie dostac komplet dokumentów???
    Date: Sat, 3 May 2008 01:19:36 -0700 (PDT)

    Witam
    Kupiłem kilka akcesorii do komputera w USA za 113$,otrzymałem dzisiaj
    pismo z Urzedu pocztowego w Bytomiu ze przesylka dotarła do nich i
    musze wysłać im zgłoszenie celne na Jednolitym Dokumencie
    Administracyjnym SAD ,do pisma dołaczyli tylko fakturę ze sklepu.
    Szukam juz od godziny tego dokumentu ale nie mozna go nigdzie
    pobrac,czy mozna go tylko dostac w urzedzie celnym? Czy przypadkiem
    nie powinni mi go wysłac wraz z zawiadomieniem o nadejsciu
    paczki ?.Prosze pomózcie mi bo ta biurokracja mnie wykancza