    From: "grupy" <a...@a...multinet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zerwanie umowy zlecenia
    Date: Thu, 23 Sep 2004 17:51:04 +0200

    Witam!
    Mam pytanie odnosnie umowy zlecenia; zamierzam podjac prace na umowe
    zlecenia, nie wiem jeszcze dokladnie jakie beda jej warunki, ale pewne jest
    to, ze po przepracowaniu miesiaca moge zlozyc legalnie wypowiedzenie. Mam
    watpliwosc, czy jesli zerwe umowe przed tym terminem, to czy czekaja mnie
    jakies sankcje(poza oczywiscie niewyplaceniem pieniazkow). Czy ktos moglby
    mi napisac, co kodeks prawa cywilnego mowi na ten temat?

    Arek