  • Data: 2004-09-23 22:33:37
    Temat: Re: zerwanie umowy zlecenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Sep 2004, grupy wrote:

    >+ Witam!
    >+ Mam pytanie odnosnie umowy zlecenia; zamierzam podjac prace na umowe
    >+ zlecenia, nie wiem jeszcze dokladnie
    >+ jakie beda jej warunki, ale pewne jest
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]
    >+ watpliwosc, czy jesli zerwe umowe przed tym terminem, to czy czekaja mnie
    >+ jakies sankcje(poza oczywiscie niewyplaceniem pieniazkow).

    A skąd MY mamy wiedzieć czy niedotrzymanie umowy nie będzie
    zagrożone karą umowną 10 000 zł popartą wypełnieniem
    blankietu in blanco ?
    Przecież to TY ustalisz w umowie...

    >+ Czy ktos moglby
    >+ mi napisac, co kodeks prawa cywilnego mowi na ten temat?

    A możesz sam poczytać ? ;)
    www.podatki.pl, jak w "niedostępnych" to darmowa rejestracja
    i -> kodeksy.
    Na początek od art. 734... :)
    A potem wszystko po kolei :]
    Zauważ że bardzo często jest "jeżeli z umowy nie wynika...." !

    pozdrowienia, Gotfryd