eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożenujące działania firmy 3MTI - mają prawo?żenujące działania firmy 3MTI - mają prawo?
  • Data: 2005-06-20 16:34:34
    Temat: żenujące działania firmy 3MTI - mają prawo?
    Od: " Witek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zadaję to pytanie w imieniu dziesiątek zdezorientowanych partnerów handlowych
    firmy talkpro.pl. Otóż do niedawna markę tą reprezentowała firma Office Direct
    Plus z którą dziesiątki firm podpisały umowę dotyczącą sprzedaży aparatów
    telefonicznych.

    (dla zainteresowanych treść umowy: ( http://tinyurl.com/9emkj )

    Od ok tygodnia nagle markę tą zaczęła reprezentować zupełnie inna firma 3MTI,
    która to uważa się teraz za jedyną oficjalną. Firma posiada tą samą domenę i
    strone www. Na stronie głównej piszą wyraźnie że poprzedniej firmie skończyła
    sie umowa dotycząca sprzedaży aparatów. Poprzednia firma jest jednak innego
    zdania i zapenia klientów o dalszej mozliwości współpracy na dotychczasowych
    warunkach. O poprzedniku 3MTI jednak nie chce nawet słyszeć i telefoniczne
    próby wyjaśnień obecnej sytuacji kończą się na uniesionym głosie konsultantów.

    Sytuacja jest strasznie zadziwiająca - firmy obrzucają się wzajemnie błotem
    jak przedszlkolaki :) Coś tutaj grubo nie gra. Dziś natomiast firma 3MTi
    przysłała wszystkim użytkownikom takie pogróżki:

    żądania firmy 3MTI http://tinyurl.com/clf22

    Jesteśmy skołowani tą sytuacja, wiele osób zainwestowało sporo czasu i
    finansów na budowę sieci pod szyldem TalkPro a teraz próbuje sie to zrujnować.

    Pytanie dla fachowców: czy widząc powyższe dokumenty można stwierdzić czy
    żądania firmy 3MI są słuszne?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1