  • 1. Data: 2010-08-21 14:02:52
    Temat: zdarzenie w sklepie: gdzie skarga ?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Znajomej przydarzyło się w sklepie przykre zdarzenie. Po zapłaceniu za
    towar odeszła od kasy, a w tym momencie kasjerka zrobiła karczemną
    awanturę, że ... znajoma nie zapłaciła. Znajoma poskarżyła się
    kierownikowi, ten jednak nic nie zrobił/nie przeprosił/nie wyjaśnił.
    Czekała 2 tygodnie na rteakcję i nic. Gdzie może złożyć ewentualną skargę/
    dochodzić swoich praw ? Mieszka w małej miejscowości, i taka awantura,
    zrobienie z kogoś złodzija się "przykleja"....

  • 2. Data: 2010-08-21 14:20:35
    Temat: Re: zdarzenie w sklepie: gdzie skarga ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
> [...]
    > dochodzić swoich praw ? Mieszka w małej miejscowości, i taka awantura,
    > zrobienie z kogoś złodzija się "przykleja"....

    1) w sklepie - u jego szefa, może mu zależy na opinii
    2) w sądzie

  • 3. Data: 2010-08-21 14:59:05
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dochodzić swoich praw ? Mieszka w małej miejscowości, i taka awantura,
    > zrobienie z kogoś złodzija się "przykleja"....

    Dostała paragon?

    dK

  • 4. Data: 2010-08-21 15:46:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-21 16:59, dK pisze:

    > Dostała paragon?

    Wzięła paragon?

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-08-21 18:36:14
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 17:46:23 +0200, spp napisał(a):

    > Wzięła paragon?

    tak.

  • 6. Data: 2010-08-21 18:37:26
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > 1) w sklepie - u jego szefa, może mu zależy na opinii
    > 2) w sądzie

    Szef miał odpowiedzieć na skargę, ale nie zareagował.

  • 7. Data: 2010-08-21 18:50:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 16:02:52 +0200, Marek napisał(a):

    > Znajomej przydarzyło się w sklepie przykre zdarzenie. Po zapłaceniu za
    > towar odeszła od kasy, a w tym momencie kasjerka zrobiła karczemną
    > awanturę, że ... znajoma nie zapłaciła.

    A gdzie kwit z kasy fiskalnej???

  • 8. Data: 2010-08-21 18:51:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 20:36:14 +0200, Marek napisał(a):

    > tak.

    No i wszystko na ten temat. Nie wiem, w czym problem.

  • 9. Data: 2010-08-21 20:05:47
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > dochodzić swoich praw ? Mieszka w małej miejscowości, i taka awantura,
    > zrobienie z kogoś złodzija się "przykleja"....

    Wypuścili ją ze sklepu bez zapłacenia?
    Nie rozumiem. O co ta awantura zatem była?
    Skoro nie zapłaciła to policję powinni wezwać.
    Skoro zapłaciła - to czeka na przeprosiny??
    Może to znajoma kierownika kasjerką była...

    Feromon

  • 10. Data: 2010-08-22 02:24:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:

    > Szef miał odpowiedzieć na skargę, ale nie zareagował.

    bo nie musiał.