  • Data: 2007-12-24 12:39:24
    Temat: zawieszenie postępowania w sprawie..... co to oznacza?
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa tak po krótce wygląda tak:

    Zostałem pełnomocnikiem mojej mamy w sporze dotyczącym renty rodzinnej dla
    mamy po zmarłym mężu czyli moim ojcu, w Lipcu zapadł wyrok korzystny dla
    mamy, miesiąc później mama zmarła a ZUS złożył apelację, W Styczniu miała
    odbyć się kolejna rozprawa ale dzisiaj dostałem list z sądu o zawieszeniu
    postępowania /na które nie przysługuje żaden środek zaskarżenia/ na
    podstawie art.174 &1 pkt1 k.p.c w zw. z art. 391 & 1...

    Nie bardzo wiem co to oznacza i co dalej? Czy w związku ze śmiercią mamy
    sprawy jakby nie było? Moim zdaniem wyrok zapadł za życia mamy, rozumiem że
    strona czyli ZUS ma prawo wyrok zaskarżyć, mama ustanowiła pełnomocnika w
    mojej osobie i ja chcę w dalszym ciągu walczyć w imieniu mamy o rentę a poza
    tym są następcy prawni mamy czyli ja i moi bracia....

    Proszę o pomoc i informację co dalej z tym zrobić?