  • Data: 2005-09-28 16:50:55
    Temat: zastrzezenia w akcie notarialnym
    Od: "dziwne_warunki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    sprzedaje kawalek gruntu ktorego jestem wlascicielem.
    Kupujacy w umowie przedwstepnej chce zawrzec pewne dyskusyjne zapisy.
    Zrozumiale jest ze kazdy stara sie zabezpieczyc swoje interesy, ale ...
    Co sadzicie o klauzulach jak:
    "wada ukryta nietruchomosci"
    "w przypadku istnienia podmiotow uprawnionych do pierwokupu"
    "w przypadku ujawnienia zmian w planie zagospodarowania przestrzennego"
    itp.
    Generalnie nie mam nic do ukrycia, ale nie moge odpowiadac za zmiane planu
    zagospodarowania przestrzennego w kraju za 10 lat!!!
    Co ciekawe nieznany ma byc docelowy kupujacy - ma to byc rodzaj "opcji"
    wskazujacej na dowolna osobe jako uprawniona do zawarcia umowy ostatecznej -
    to mnie jakos specjalnie nie martwi, ale tez nieladnie pachnie.
    Opcje z podejrzeniem ze kupuje sasiad (i ukrywa tozsamosc bym nie podniosl
    ceny)znam, wiec o tym nie piszcie ;-))))
    Ciekaw jestem Waszych opinii...