  • Data: 2008-05-18 14:49:32
    Temat: "zastrzeleni" w autobusie
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, wlasnie ja i moja narzeczona zostalismy "zastrzeleni" przez jakiegos
    dresa w autobusie. Oczywiscie zrobil to teoretycznie , gestem reki. Mieszka
    gdzies w okolicy. Byc moze dla niego bylo to zabawne ale dla nas nie, tym
    bardziej ze nie wygladalo na zabawe.
    I co teraz , mam sie bac........przeciez bez sensu zglaszac , bo niby co,
    przeciez nic nie zrobil, no ale dla nas to "nic" to nie jest nic::(
    Sory za ten post bo niby czego ja od Was oczekuje ktos napisze , piszac ten
    post ...ale.....:(

    j...@p...pl
    gg: 207344.