  • Data: 2008-05-18 16:06:21
    Temat: Re: "zastrzeleni" w autobusie
    Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 pisze:
    > Witam, wlasnie ja i moja narzeczona zostalismy "zastrzeleni" przez
    > jakiegos dresa w autobusie. Oczywiscie zrobil to teoretycznie , gestem
    > reki. Mieszka gdzies w okolicy. Byc moze dla niego bylo to zabawne ale
    > dla nas nie, tym bardziej ze nie wygladalo na zabawe.

    Będąc w temacie grupy: nic mu nie grozi. Mozna to podciagnac pod grozby
    karalne ale na milion procent sprawa zostanie umozona, jesli w ogole
    ktos bedzie chcial ją przyjac.

    Tu nie bylo nawet artykuacji grozby. Sam uslyszalem kiedys ze zostane
    zabity; na policji dowiedzialem sie, ze zeby wygrac sprawe musialbym to
    uslyszec kilka razy, przy swiadkach itp itd.

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';