  • 21. Data: 2007-05-22 16:17:54
    Temat: Re: zastrzec zdjecie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Osowiecki wrote:

    > Nie musi być w każdym przypadku, a jedynie w przypadku przeniesienia
    > praw. W innych przypadkach, może być i ustna. To, że potem trudno tego
    > dowieść przed sądem, jak się autor wyprze to inna sprawa.

    z tego co wiem to np udzielenie licencji na wykorzytsanie zdjęcia musi mieć
    formę pisemną.

  • 22. Data: 2007-05-22 20:45:10
    Od: Robert Osowiecki <r...@g...com>

    On 22 Maj, 18:17, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > z tego co wiem to np udzielenie licencji na wykorzytsanie zdjęcia musi mieć
    > formę pisemną.

    Tak, ale dotyczy to jedynie przeniesienia praw, czyli tzw. licencji
    wyłącznej na danym
    polu eksploatacji.

    Zgoda na publikację nie oznacza takiego przeniesienia: autor nadal
    dysponuje
    pełnymi prawami do utworu.

    R.