  • 1. Data: 2007-05-19 12:51:43
    Temat: Termin reklamacji
    Od: "Ajgor" <a...@a...pl>

    Witam.
    Na jesien kupilem w Carrefourze monitor firmy Manta. Monitor sie zepsul,
    wiec 11 kwietnia oddalem go do naprawy. Powiedziano mi, ze bedzie do 21 dni.
    Po 21 dniach uzlyszalem, ze Manta ma czas na naprawe 30 dni. Po 30 dniach
    powiedziano mi, ze Manta przyslala do Carrefoura maila, ze owszem - maja 30
    dni, ale... roboczych, czyli 6 tygodni (bo maja tyle reklamacji, ze sie nie
    wyrabiaja). W zwiazku z tym mam pytanie. Czy firma ma prawo tak sama sobie
    takie terminy okreslac? A jak napiszą ze przedluzyli sobie do roku, to mam
    czekac rok, bo MANTA tak sobie okreslila? Czy nie powinni mi zwrocic
    pieniedzy jak sie nie wyrabiaja? (A na marginesie - nie kupujcie nic z tej
    firmy, bo ja juz z nimi mialem kilka takich historii. Wczesniej zepsuly mi
    sie po kolei trzy ich nagrywarki DVD. Juz nie kupie nawet chusteczek do nosa
    z napisam Manta).

  • 2. Data: 2007-05-19 13:30:54
    Temat: Re: Termin reklamacji
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Ajgor napisał(a):
    > Na jesien kupilem w Carrefourze monitor firmy Manta. Monitor sie zepsul,
    > wiec 11 kwietnia oddalem go do naprawy. Powiedziano mi, ze bedzie do 21 dni.
    > Po 21 dniach uzlyszalem, ze Manta ma czas na naprawe 30 dni.
    Reklamowales z tytulu niezgodnosci z umowa czy tez na podstawie
    gwarancji? Jesli gwarancja - przeczytaj co w niej jest zapisane, bo w
    tym przypadku obowiazuje _tylko i wylacznie_ to co jest napisane w
    gwarancji.
    Jesli niezgodnosc towaru z umowa (zakladam ze jestes osoba fizyczna) to
    poszukaj w archiwum i googlach - temat wielokrotnie poruszany. Z tego co
    pamietam - chyba 14 dni na ustosunkowanie sie do reklamacji (czyli jej
    przyjecie lub odrzucenie). Nie jestem pewien czy jest ograniczenie na
    ilosc czasu jaki sprzet moze pozostawac w serwisie.
    Co do oddania kasy - tylko jesli beda mieli taki kaprys lub stwierdza ze
    nie da sie naprawic tego monitora i nie beda mieli drugiego takiego
    samego (oddaja wtedy tyle ile zaplaciles)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-05-19 15:34:28
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > przyjecie lub odrzucenie). Nie jestem pewien czy jest ograniczenie na
    > ilosc czasu jaki sprzet moze pozostawac w serwisie.

    Nie ma, może i pół roku, jeśli np częsci nie będą mieli.

  • 4. Data: 2007-05-19 16:01:30
    Od: "Ajgor" <a...@a...pl>

    Użytkownik "badzio" napisał w wiadomości

    > Reklamowales z tytulu niezgodnosci z umowa czy tez na podstawie gwarancji?
    > Jesli gwarancja - przeczytaj co w niej jest zapisane, bo w tym przypadku
    > obowiazuje _tylko i wylacznie_ to co jest napisane w gwarancji.

    Na podstawie gwarancji. Niestety nie mam jak przeczytac, co w niej pisze,
    bo przeciez oddalem ją razem z monitorem. I dopuki nie oddam, doputy nie mam
    jak sprawdzic

  • 5. Data: 2007-05-19 18:58:56
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Ajgor napisał(a):
    > Na podstawie gwarancji. Niestety nie mam jak przeczytac, co w niej pisze,
    > bo przeciez oddalem ją razem z monitorem. I dopuki nie oddam, doputy nie mam
    > jak sprawdzic
    To sprobuj znalezc sklep gdzie maja takie monitory i przeczytaj sobie
    gwarancje. Ewentualnie poszukaj w necie (grupy dyskusyjne, moze forum na
    stronie manty) kogos kto ma monitor manty i bedzie na tyle zyczliwy ze
    zeskanuje Ci gwarancje (wzglednie przepisze najwazniejsze jej punkty)
    --
    badzio