  • Data: 2007-12-11 08:41:25
    Temat: zasiłek dla bezrobotnych - brak podstawy wypłaty?
    Od: paichiwo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam problem. Zostałem niedawno bezrobotnym i niestety nie mam prawa do
    zasiłku. Problemem jest to, że w przeciągu ostatnich 18 miesiecy nie
    przepracowalem 365 dni, ale jedynie 364 (bylem zatrudniony, przez cale
    18 miesiecy, ale sporo czasu spedzilem na urlopie bezplatnym). Czy
    mozna cos w tym temacie zrobic? Napisac do starosty prosbe o wyplate
    zasilku? Czy zatrudnic sie u kolegi na 1 dzien? Ma ktos moze pomysl,
    jak zdobyc ten 1 dzien ? :)
    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
    paichiwo