    From: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zapomniałem dokumestów samochodu z domu-zapłaciłem 700zł
    Date: Sun, 26 Oct 2003 20:04:39 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@rtr-gro010.devs.ac-net.pl

    Witam
    mam problem z Policją. Zapomniałem dokumentów samochodu z domu co kosztowało
    mnie 700 zł. Nadmienię, że jestm na utrzymaniu żony, która zarabia
    miesięcznie 800 zł brutto......

    Mam pytanie:
    1. Ile kosztuje mandat za bark przy sobie dokumentów ? Ja zapłaciłem 200
    zł...

    2. Policjant kazał odholować auto na parking strzeżony pod Nowym Dworem
    Mazowieckim. Nie miałem żadnego wyboru kto mam mnie zaciągmnąć i za ile...
    Na parkingu powiedzieli że mam zapłacić 506 zł w tym:
    275 (dopiero tam się dowiedziałem, że netto) więc plus VAT. za holowanie
    auta przez 3 km!!!!
    100 zł za przyjęcie i 100 zł za wydanie auta plus 10 zł za dobę ocvzywiście
    plus VAT.

    Kto ustala te stawki!!! Cennika żadnego mi nikt nie pokazał.