eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozamówiłem ksiązke w sklepie interentowym, zrobilem przelew, ksiazki nei otrzymalem. › zamówiłem ksiązke w sklepie interentowym, zrobilem przelew, ksiazki nei otrzymalem.
  • Data: 2006-02-08 12:43:45
    Temat: zamówiłem ksiązke w sklepie interentowym, zrobilem przelew, ksiazki nei otrzymalem.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem. Zamowilem ksiazke w ksiegarni Beck'a niestety ksiazka
    wyslana 23 stycznia do mnie nie dotarla. Wiem ze zostala wyslana, i
    prawdopodobnie to poczta nawalila. Zastanawia mnie co ja w takiej
    sytuacji moge zrobic? Nie chcialbym sie pieniaczyc z ksiegarnia, bowiem
    zamierzam tam zakpuic jeszcze sporo ksiazek o duzo wiekszej wartosci,(ta
    byla tania - ok 40 zł) jednak tez niechcialbym byc stratny. JAk wyglada
    odpowiedzialnosc ksiegarni w takim przypadku,? Jak to rozegrac?

    Płatnosc jest teoretycznie na podstawie faktury otrzymanej z przesylka w
    terminie pozniejszym jednak mozna wczesniej zaplacic, i taka forme
    wybralem.

    P.