  • 1. Data: 2006-02-08 12:43:45
    Temat: zamówiłem ksiązke w sklepie interentowym, zrobilem przelew, ksiazki nei otrzymalem.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Mam problem. Zamowilem ksiazke w ksiegarni Beck'a niestety ksiazka
    wyslana 23 stycznia do mnie nie dotarla. Wiem ze zostala wyslana, i
    prawdopodobnie to poczta nawalila. Zastanawia mnie co ja w takiej
    sytuacji moge zrobic? Nie chcialbym sie pieniaczyc z ksiegarnia, bowiem
    zamierzam tam zakpuic jeszcze sporo ksiazek o duzo wiekszej wartosci,(ta
    byla tania - ok 40 zł) jednak tez niechcialbym byc stratny. JAk wyglada
    odpowiedzialnosc ksiegarni w takim przypadku,? Jak to rozegrac?

    Płatnosc jest teoretycznie na podstawie faktury otrzymanej z przesylka w
    terminie pozniejszym jednak mozna wczesniej zaplacic, i taka forme
    wybralem.

    P.

  • 2. Data: 2006-02-08 13:09:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]
    > byla tania - ok 40 zł) jednak tez niechcialbym byc stratny. JAk wyglada
    > odpowiedzialnosc ksiegarni w takim przypadku,? Jak to rozegrac?

    napisać do księgarni, to ich problem

    KG

  • 3. Data: 2006-02-08 13:09:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    kam napisał(a):

    > napisać do księgarni, to ich problem

    napisalem, tam odpisano zebym sprawdzil na poczcie czy nie ma przypadkiem.

  • 4. Data: 2006-02-08 16:28:36
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > napisalem, tam odpisano zebym sprawdzil na poczcie czy nie ma przypadkiem.
    sprawdziles na wlasnej poczcie??
    jezeli sprawdziles i nie ma napisz do ksiegarni ze na Twojej poczcie nie
    ma - pilka po stronie ksiegarni niech sie martwia

  • 5. Data: 2006-02-09 15:57:11
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]
    > sytuacji moge zrobic? Nie chcialbym sie pieniaczyc z ksiegarnia, bowiem
    > zamierzam tam zakpuic jeszcze sporo ksiazek

    Po co ci tyle książek?? Jeśli czytasz tak jak piszesz to jedna starczy
    ci na min. 10 lat;))

    --
    Pzdr
    Leszek